Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTXgamer
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-04-2020
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar nieuwe in-ear oortjes omdat die van mij het beginnen te begeven.
Hebben jullie tips om op te letten met het zoeken hiernaar?
en hebben jullie opties die ik kan overwegen voor rond de 50-60 euro?
er moet bediening op zitten voor volume en pauze
ik heb niet echt veel ervaring met het uitzoeken van oortjes dus ik weet niet goed waar ik precies op moet letten en welke merken goede oortjes maken.

Relevante software en hardware die ik gebruik
telefoon (op de fiets)

Wat ik al gevonden of geprobeerd
zelf zat ik te denken aan merken zoals:
sony (nog nooit iets van gehad) pricewatch: Sony MDR-EX650AP (Zwart)
sennheiser (al vaker tevreden oortjes van gehad) pricewatch: Sennheiser CX 5.00G (Zwart)
audio-technica (sinds kort een super koptelefoon!) pricewatch: Audio-Technica ATH-CKX9iS (Zilver) (wat aan de prijzige kant)
pricewatch: Audio-Technica ATH-CKX5IS (Zwart)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:33

DirtyBird

Praktiserend denker

Je hebt dit topic ook ergens anders geplaatst en daarbij ben je verwezen naar dit deel van het forum om je vraag beantwoord te krijgen. Heb je al in de bestaande topics gekeken?

En zoals in je andere thread al werd aangegeven; groeten is onwenselijk.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTXgamer
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-04-2020
DirtyBird schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:49:
Je hebt dit topic ook ergens anders geplaatst en daarbij ben je verwezen naar dit deel van het forum om je vraag beantwoord te krijgen. Heb je al in de bestaande topics gekeken?

En zoals in je andere thread al werd aangegeven; groeten is onwenselijk.
ik had al even gekeken maar dit is wel specifiek met de keuze's die ik al heb bekeken daarom een nieuwe topic op de juiste plek, en dat van het groeten had ik ff gemist, het is ook een beetje een gewoonte, zal het weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van WAO naar ATT.