Mijn vraag
Ik heb vandaag mijn Konig HDMI witch binnengekregen en daar een Apple TV4K, Ziggo mediabox & een NUC PC op aangesloten via de eerste 3 HDMI in poorten, daarna via de HDMI out poort de switch op mijn tv aangesloten, hierna de stekker in het stopcontact gedaan en de apparaten 1 voor 1 aangezet. Bij de Ziggo mediabox heb ik wel beeld maar geen geluid, bij de andere 2 heb ik zowel geen geluid als geen beeld.
Iemand enige ervaring hiermee of een idee waar het aan kan liggen?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
König 4 Poorts HDMI Switch
Televisie: LG 55UH850V
Aangesloten apparaten via de HDMI Switch:
Apple TV 4K 32GB
Intel NUC 6CAYS
Ziggo Horizon.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb het probleem gemeld zowel bij König zelf als bij de webwinkel waar ik hem gekocht heb maar nog geen reactie gehad.
Op internet vind ik tot nu toe geen mensen die hetzelfde probleem ervaren.
Ik heb vandaag mijn Konig HDMI witch binnengekregen en daar een Apple TV4K, Ziggo mediabox & een NUC PC op aangesloten via de eerste 3 HDMI in poorten, daarna via de HDMI out poort de switch op mijn tv aangesloten, hierna de stekker in het stopcontact gedaan en de apparaten 1 voor 1 aangezet. Bij de Ziggo mediabox heb ik wel beeld maar geen geluid, bij de andere 2 heb ik zowel geen geluid als geen beeld.
Iemand enige ervaring hiermee of een idee waar het aan kan liggen?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
König 4 Poorts HDMI Switch
Televisie: LG 55UH850V
Aangesloten apparaten via de HDMI Switch:
Apple TV 4K 32GB
Intel NUC 6CAYS
Ziggo Horizon.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb het probleem gemeld zowel bij König zelf als bij de webwinkel waar ik hem gekocht heb maar nog geen reactie gehad.
Op internet vind ik tot nu toe geen mensen die hetzelfde probleem ervaren.
PSN: Aramius1810