Ik heb 2 studio monitoren van krk de rokit6, nu ben ik verhuisd en heb ik ze daar weer neergezet. en nu geven ze een soort vervelend gepiep/gezoem constant op de achtergrond als deze aangesloten zijn op de computer. ik heb een externe geludiskaart en daarmee is het ook hetzelfde. als ik de volume knop op de achterkant harder zet word dit geluid ook harder.
ik heb een nieuwe kabel gehaald Rood+wit Tulp naar aux en hier hetzelfde probleem mee.
het probleem is wel weg zodra ik de aux kabel in mijn pixel2XL stop met de meegeleverde usb-C naar aux adapter.
Wat ik ook geprobeerd heb is omdat dit mogelijk een aarding probleem is, is een haspel vanuit de meterkast waar ik een zeker weet dat het stopcontact geaard is geprobeerd en geen verschil.
Mijn studio headset heeft overigens nergens gepiep/gezoem, niet in 1 van de 2 geluidskaarten
ik hen dit ook nog geprobeerd:
-PC ontstoft
-losse kabels of ventilatoren los en vast gedaan
-geluid aan de voorkant losgekoppeld
-geluid aux in de monitor gestopt die gevoed word met displaypoort en ook een aux aansluting heeft.
-1 van de 2 speakers lost gekoppeld, probleem is dan nogsteeds op de aangesloten speaker
Hier nog een keer de link met het geluid
kan iemand mij helpen. ik ben ten einde raad
ik heb een nieuwe kabel gehaald Rood+wit Tulp naar aux en hier hetzelfde probleem mee.
het probleem is wel weg zodra ik de aux kabel in mijn pixel2XL stop met de meegeleverde usb-C naar aux adapter.
Wat ik ook geprobeerd heb is omdat dit mogelijk een aarding probleem is, is een haspel vanuit de meterkast waar ik een zeker weet dat het stopcontact geaard is geprobeerd en geen verschil.
Mijn studio headset heeft overigens nergens gepiep/gezoem, niet in 1 van de 2 geluidskaarten
ik hen dit ook nog geprobeerd:
-PC ontstoft
-losse kabels of ventilatoren los en vast gedaan
-geluid aan de voorkant losgekoppeld
-geluid aux in de monitor gestopt die gevoed word met displaypoort en ook een aux aansluting heeft.
-1 van de 2 speakers lost gekoppeld, probleem is dan nogsteeds op de aangesloten speaker
Hier nog een keer de link met het geluid
kan iemand mij helpen. ik ben ten einde raad
[ Voor 6% gewijzigd door Skadrow op 24-01-2018 20:01 ]