Hi,
Ik heb gister twee nieuwe RAM-kaarten binnen gekregen en wil deze vervangen in mijn pc.
De RAM-kaarten die er in zitten zijn 2x Samsung 2GB 2Rx8 PC2-6400U-666-12-E3
De RAM-kaarten die ik er in wil zijn 2x Samsung 4GB 2Rx4 PC2-6400U-666-12-E3
Helaas worden de nieuwe kaarten helemaal niet herkend door de pc.
Ik heb geprobeerd de nieuwe kaarten in de overige 2 slots van het IPIBL-LB moederbord te stoppen, dan start de pc als normaal op maar is het geheugen niet uitgebreid.
Ik heb ook geprobeerd om de oude kaarten te vervangen door de nieuwe kaarten, hierbij ging de pc wel aan alleen kwam er geen beeld meer naar de monitor.
Ik heb de nieuwe kaarten ook afzonderlijk geprobeerd maar ze werden niet gevonden door de machine.
Als ik in de BIOS kijk staat er ook aangegeven dat er in de slots waar de nieuwe kaarten in zitten niks wordt gevonden.
Het moederbord zou kaarten tot 8GB aan moeten kunnen.
Kunnen jullie mij helpen met deze kwestie?
Alvast bedankt,
Jonas
Ik heb gister twee nieuwe RAM-kaarten binnen gekregen en wil deze vervangen in mijn pc.
De RAM-kaarten die er in zitten zijn 2x Samsung 2GB 2Rx8 PC2-6400U-666-12-E3
De RAM-kaarten die ik er in wil zijn 2x Samsung 4GB 2Rx4 PC2-6400U-666-12-E3
Helaas worden de nieuwe kaarten helemaal niet herkend door de pc.
Ik heb geprobeerd de nieuwe kaarten in de overige 2 slots van het IPIBL-LB moederbord te stoppen, dan start de pc als normaal op maar is het geheugen niet uitgebreid.
Ik heb ook geprobeerd om de oude kaarten te vervangen door de nieuwe kaarten, hierbij ging de pc wel aan alleen kwam er geen beeld meer naar de monitor.
Ik heb de nieuwe kaarten ook afzonderlijk geprobeerd maar ze werden niet gevonden door de machine.
Als ik in de BIOS kijk staat er ook aangegeven dat er in de slots waar de nieuwe kaarten in zitten niks wordt gevonden.
Het moederbord zou kaarten tot 8GB aan moeten kunnen.
Kunnen jullie mij helpen met deze kwestie?
Alvast bedankt,
Jonas