Quick Connect-ID

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twelg
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-02-2018
Mijn vraag
Ik heb pas een Cloud Station geïnstalleerd op de NASDS216play en tijdens de setup van de Cloud Station moest ik bij Quick Connect Settings het "Address or Quick Connect-ID" invullen. Hier heb ik mijn ip-adres ingevuld en dat werkt ook maar ik heb later begrepen dat het beter is om een Quick Connect-ID in te vullen. Kan ik dit alsnog doen of moet ik de installatie dan weer overdoen? Als ik dit nog ergens kan wijzigen, kan iemand mij dat vertellen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je wel gezocht?

In DSM -> Control Panel -> QuickConnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twelg
Dank je wel

Ik weet Quick Connect wel te vinden maar dan is het dus gewoon een kwestie van registreren en aanmelden.

Dank je wel

[ Voor 5% gewijzigd door twelg op 24-01-2018 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jep, meer niet.

En voor het bereiken van CloudStation buiten de deur zul je ook portforwarding in moeten stellen, anders gaat het niet lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:36
sypie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:28:
Jep, meer niet.

En voor het bereiken van CloudStation buiten de deur zul je ook portforwarding in moeten stellen, anders gaat het niet lukken.
En dat hoeft dus niet als je connect op Quickconnect ID....zie het als een Teamviewer ID voor je NAS, bypassed firewalls

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twelg
oké, dit gaat nog even wat te vlug voor mij maar ik ga het zeker uitzoeken en proberen.

dank je wel
Pagina: 1