Anonieme nummers blokkeren / weigeren

Pagina: 1
Acties:
  • 12.387 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 973161

Topicstarter
Mijn vraag

Hoe kan ik anonieme bellers blokkeren op mijn iPhone 6s ?
Op mijn iPhone kan ik dit helaas niet instellen, is er wel een App waar dit mee kan?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 6

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-05 15:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.iphonetopics.c...nown-callers-iphone-ipad/ ?

Ik heb dan wel geen iPhone zelf maar "anonymous call block iphone" gaf bovenstaande als eerste hit; met zowel een oplossing binnen iOS alsmede een extra app.

[ Voor 55% gewijzigd door MAX3400 op 24-01-2018 12:47 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:26
@Anoniem: 973161 Houd er wel even rekening mee dat als een familielid plotseling in het ziekenhuis wordt opgenomen, het ziekenhuis ook met een anoniem nummer kan proberen je te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MAX3400 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:46:
http://www.iphonetopics.c...nown-callers-iphone-ipad/ ?

Ik heb dan wel geen iPhone zelf maar "anonymous call block iphone" gaf bovenstaande als eerste hit; met zowel een oplossing binnen iOS alsmede een extra app.
Unknown caller is niet per definitie gelijk aan anonieme bellers. Een anonieme beller kan bijvoorbeeld iemand met een afgeschermd nummer zijn, die dus niet te blokkeren zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met trapcall.com/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kzin schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:56:
@Anoniem: 973161 Houd er wel even rekening mee dat als een familielid plotseling in het ziekenhuis wordt opgenomen, het ziekenhuis ook met een anoniem nummer kan proberen je te bereiken.
Ik ben afgelopen week gebeld door het ziekenhuis met nummerweergaven.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Anoniem: 973161 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:06:
[...]

Ik ben afgelopen week gebeld door het ziekenhuis met nummerweergaven.
Nou, hopen dan dat dat ook het enige ziekenhuis/zorginstelling zal zijn dat jouw op je mobiel belt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We verwachten hier enige mate van eigen inzet. Toen je je topic opende kreeg nl. de vraag wat je zelf al hebt gezocht en gevonden. Op die manier komen we niet met oplossingen die je al lang en breed hebt geprobeerd, en laat ook zien dat je zelf ook moeite wilt doen voor een oplossingen. Als je nl. zoekt naar iphone block anonymous calls vind je al een waslijst aan handleidingen en mogelijk oplossingen.

Dit topic gaat derhalve op slot. Mocht je er niet uitkomen dan mag je een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door om te weten wat we van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.