Inmiddels ben ik begonnen met domotica in mijn huis en heb ik een Vera Edge controller gekocht.
Nu heb ik een Fibaro dimmer 2 met Gira Pulsdrukker 015500 en 6 led lampen in serie geschakeld met totaal verbruik van 40watt (genoeg om zonder bypass te kunnen)
Als ik 1x op de puls drukker druk dan gaan ze aan op 100%, daarna nog een keer druk gaan ze weer uit op 0%. Als ik hem ingedrukt houdt dan gaat ie uit en weer aan.
Ik kan dus niet gaan dimmen met de pulsdrukker. Via de app van Vera kan ik wel dimmen en dat werkt ook goed.
Het is als volgt aangesloten:
Pulsdrukker heeft S1 en Sx
Fibaro heeft blauwe N en bruine L
Output terminal van de dimmer gaat naar de lamp die ook een blauwe heeft.
Mijn Fibaro heb ik doormiddel van parameter 20 op 0 gezet voor een momentary switch
De andere kop van de dubbele pulsdrukker gebruik ik op dit moment niet.
Iemand een idee hoe ik via de pulsdrukker kan dimmen?
Nu heb ik een Fibaro dimmer 2 met Gira Pulsdrukker 015500 en 6 led lampen in serie geschakeld met totaal verbruik van 40watt (genoeg om zonder bypass te kunnen)
Als ik 1x op de puls drukker druk dan gaan ze aan op 100%, daarna nog een keer druk gaan ze weer uit op 0%. Als ik hem ingedrukt houdt dan gaat ie uit en weer aan.
Ik kan dus niet gaan dimmen met de pulsdrukker. Via de app van Vera kan ik wel dimmen en dat werkt ook goed.
Het is als volgt aangesloten:
Pulsdrukker heeft S1 en Sx
Fibaro heeft blauwe N en bruine L
Output terminal van de dimmer gaat naar de lamp die ook een blauwe heeft.
Mijn Fibaro heb ik doormiddel van parameter 20 op 0 gezet voor een momentary switch
De andere kop van de dubbele pulsdrukker gebruik ik op dit moment niet.
Iemand een idee hoe ik via de pulsdrukker kan dimmen?