[Bitonic] Bitcoins gekocht maar zijn onvindbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09-2024
Q: Is het mogelijk om op basis van een wallet adres te zien wat voor type wallet het is en via welke partij of app deze is aangemaakt?

M'n zwager heeft begin januari bitcoins gekocht via Bitonic en als ik het wallet adres via bv. bitref.com opzoek zie ik dat het gekochte bedrag er inderdaad opstaat maar in zijn blockchain.info wallet is niets te zien :X

Ik kan in zijn blockchain.info wallet zo 1-2-3 ook niet het wallet adres meer terugvinden en de transactie die erbij zou moeten horen.. dus ik vermoed dat hij op zijn telefoon of iPad met allerlei wallets aan het goochelen is geweest en hij zelf niet meer weet welke wallet hij heeft gebruikt om de bitcoins op te storten.. *zucht* 8)7 |:(

Ik heb uiteraard z'n telefoon, iPad etc. gechecked maar ben even lost..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertje schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:42:
Q: Is het mogelijk om op basis van een wallet adres te zien wat voor type wallet het is en via welke partij of app deze is aangemaakt?

M'n zwager heeft begin januari bitcoins gekocht via Bitonic en als ik het wallet adres via bv. bitref.com opzoek zie ik dat het gekochte bedrag er inderdaad opstaat maar in zijn blockchain.info wallet is niets te zien :X

Ik kan in zijn blockchain.info wallet zo 1-2-3 ook niet het wallet adres meer terugvinden en de transactie die erbij zou moeten horen.. dus ik vermoed dat hij op zijn telefoon of iPad met allerlei wallets aan het goochelen is geweest en hij zelf niet meer weet welke wallet hij heeft gebruikt om de bitcoins op te storten.. *zucht* 8)7 |:(

Ik heb uiteraard z'n telefoon, iPad etc. gechecked maar ben even lost..
Nee, dat kan je zo niet terugvinden welke wallet er gebruikt is.

Dan zit er maar een ding op voor je zwager, en dat is al je wallets afgaan.

En daarna een stoomcursus hoe-ga-ik-met-bitcoins-om. Aangezien 'ie het bedrag nog niet teruggevonden heeft heb ik het idee dat de cursuskosten al voldaan zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Nee, dat kan je zo niet terugvinden welke wallet er gebruikt is.

Dan zit er maar een ding op voor je zwager, en dat is al je wallets afgaan.

En daarna een stoomcursus hoe-ga-ik-met-bitcoins-om. Aangezien 'ie het bedrag nog niet teruggevonden heeft heb ik het idee dat de cursuskosten al voldaan zijn >:)
Check, de cursuskosten zijn al betaald. :D :F
Al is het jammer dat ie ze niet meer kan verhandelen op de beurs.. anyway ik ga 'm nog een keer helpen zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Excuus, heb te snel zitten lezen

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 14:57
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:08:
Toevallig voor de zekerheid transactiedetails van bitonic verstuurd naar zijn emailadres bij aankoop van de bitcoins?

Daarin staat de wallet waar het heen is gestuurd
Daar heb je niets aan? Er staat in naar welk adres de coins zijn verstuurd, niet naar waar die staat.