BESTE MODERATORS, ALS DIT IN HET VERKEERDE TOPIC IS, GRAAG VERPLAATSEN
Wat wil je doen met je nieuwe SSD?
Ik wil mijn Windows erop zetten, PUBG, wat programma’s en als dat kan nog mapjes met Android Studio projecten.
Wat mag de SSD gaan kosten?
Op dit moment heb ik 100 klaarliggen voor een SSD. Ik ben 14 en kan nog even doorsparen. Ik wil het liefst wel een nieuwe SSD, behalve als er eentje wordt aangeboden ala tweedekans (nieuw in geopende verpakking met garantie etc)
Zijn er schijven die je wilt meenemen
Ja, ik heb nu een 3TB Seagate. Als dat kan wil in mijn Windows (zonder desktop en mediafolders) kopiëren naar de SSD
Wat denk je nodig te hebben?
Een simpele SSD, zit zelf te denken aan de nieuwe MX500 serie van Crucial. Of de 250GB of de 500GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen “Aldi merken”, dus geen Toshiba, SanDisk etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snel en groot genoeg voor alles wat ik nu en in de toekomst wil.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag ervaringen met 250GB SSD’tjes en of het waard is om nog 30 bij te leggen en voor een 500GB ssd te gaan.
Alvast bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe SSD?
Ik wil mijn Windows erop zetten, PUBG, wat programma’s en als dat kan nog mapjes met Android Studio projecten.
Wat mag de SSD gaan kosten?
Op dit moment heb ik 100 klaarliggen voor een SSD. Ik ben 14 en kan nog even doorsparen. Ik wil het liefst wel een nieuwe SSD, behalve als er eentje wordt aangeboden ala tweedekans (nieuw in geopende verpakking met garantie etc)
Zijn er schijven die je wilt meenemen
Ja, ik heb nu een 3TB Seagate. Als dat kan wil in mijn Windows (zonder desktop en mediafolders) kopiëren naar de SSD
Wat denk je nodig te hebben?
Een simpele SSD, zit zelf te denken aan de nieuwe MX500 serie van Crucial. Of de 250GB of de 500GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen “Aldi merken”, dus geen Toshiba, SanDisk etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Snel en groot genoeg voor alles wat ik nu en in de toekomst wil.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag ervaringen met 250GB SSD’tjes en of het waard is om nog 30 bij te leggen en voor een 500GB ssd te gaan.
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Sjoer-dini op 24-01-2018 11:04 ]