Hoi,
Ik was van plan om begin dit jaar mijn PC eindelijk is een keer te upgraden, waarbij ik alleen de videokaart, SSD en HDD gaat hergebruiken van mijn huidige systeem. Mijn huidige PC heeft de volgende componenten:
Oude PC:
CPU: i5 2500K overclocked naar 4.2ghz
Mobo: ASrock p67 Extreme4
Videokaart: MSI GTX 970
Koeling: Scythe Mugen 2 Rev. B
16GB geheugen
Voeding: Corsair 750TX v2
Behuizing: Coolermaster CM 690 II
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk voor het gamen gebruikt worden, af en toe doe ik als hobby 3d modellen maken. Ik speel op een 1080p 144hz monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de € 1.1.00,- uitkomen, het liefst inclusief assemblage. Er bestaat een kans dat ik het zelf gaat proberen, ben daar nog niet over uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Na wat rondlezen op internet heb ik dit in elkaar gezet:
Ga je overklokken?
Ja.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop wat feedback te kunnen krijgen over mijn gekozen onderdelen en eventuele aanpassingen erop. Met deze upgrade wil ik er nog jaren mee vooruit kunnen zoals ik nu heb kunnen doen met mijn huidige PC.
Ik was van plan om begin dit jaar mijn PC eindelijk is een keer te upgraden, waarbij ik alleen de videokaart, SSD en HDD gaat hergebruiken van mijn huidige systeem. Mijn huidige PC heeft de volgende componenten:
Oude PC:
CPU: i5 2500K overclocked naar 4.2ghz
Mobo: ASrock p67 Extreme4
Videokaart: MSI GTX 970
Koeling: Scythe Mugen 2 Rev. B
16GB geheugen
Voeding: Corsair 750TX v2
Behuizing: Coolermaster CM 690 II
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk voor het gamen gebruikt worden, af en toe doe ik als hobby 3d modellen maken. Ik speel op een 1080p 144hz monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de € 1.1.00,- uitkomen, het liefst inclusief assemblage. Er bestaat een kans dat ik het zelf gaat proberen, ben daar nog niet over uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Na wat rondlezen op internet heb ik dit in elkaar gezet:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 374,- | € 374,- |
| 1 | ASRock Z370 Extreme4 | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Fractal Design Define C Window | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | Noctua NH-D15 | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,- | € 87,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 989,90 | |
Ga je overklokken?
Ja.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop wat feedback te kunnen krijgen over mijn gekozen onderdelen en eventuele aanpassingen erop. Met deze upgrade wil ik er nog jaren mee vooruit kunnen zoals ik nu heb kunnen doen met mijn huidige PC.