Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinttegel82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 12:08
Mijn vraag
De tablet reageert niet meer op bepaalde toetscombinaties om hem opnieuw op te starten. Tijdens Odin is de twrp flash een fail geweest, daarna zat hij dus vast. Moet ik nu wachten tot de accu leeg is en dan laden en nogmaals kijken/proberen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
ODIN
TWRP

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al tientallen filmpjes gekeken en allen gaat men ervan uit dat je nog de toetscombinaties kunt doen en dat hij dan reageert en opnieuw boot.

Ik ben bang dat het een write off is nu of hij moet los gehaald worden.

"flies spread disease so keep yours closed"

Beste antwoord (via rens-br op 24-01-2018 07:29)

• Grinttegel82
Helaas reageert hij niet op toetsen op dat moment. dus power + volume- of + of home. Voor respectievelijk download mode of recovery mode werkt niet. Ik heb hem nu leeg laten gaan en vanochtend aan de lader en toen proberen en nu is hij er weer. Denk een vastloper gehad... Kijken hoe het nu verder gaat.

Topic mag dicht.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ken je situatie niet. Staat ie nu uit of aan?
Probeer eens om de power-button 10-15 seconden ingedrukt te houden. Als het goed is wordt de tablet dan hard gereboot.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Grinttegel82
Helaas reageert hij niet op toetsen op dat moment. dus power + volume- of + of home. Voor respectievelijk download mode of recovery mode werkt niet. Ik heb hem nu leeg laten gaan en vanochtend aan de lader en toen proberen en nu is hij er weer. Denk een vastloper gehad... Kijken hoe het nu verder gaat.

Topic mag dicht.