Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk de minder heftige games als DOTA2 kunnen spelen met daarbij de mogelijkheid om mijn 42 inch tv scherm als monitor te gebruiken. Denk daarnaast aan games als PUBG (dus geen high end games)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als maximale budget wil ik graag 750 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een SSD om mijn windows op te zetten en wellicht een game die ik veel speel, daarnaast lijkt 2 tb HDD mij wel een goed idee zodat ik nooit problemen zal hebben met geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik zit nu vooral te denken aan bekende merken omdat ik die vaak tegenkom in andere systemen, maar geen echte voorkeur. Vrienden van mij hebben een AMD processor bijvoorbeeld, daarom dat ik eerder geneigd ben om voor een AMD te gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller is altijd beter. Daarnaast is het uiterlijk voor mij niet belangrijk, vandaar ook de simpele kast in mijn build.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik was benieuwd of ik met deze build DOTA2 kan spelen op een 42 inch televisie en ik hoop hiermee een aantal jaren vooruit te kunnen. Wellicht dat jullie nog goede tips hebben om onderdelen eventueel te veranderen terwijl ik onder mijn maximale budget blijf.
Ik wil voornamelijk de minder heftige games als DOTA2 kunnen spelen met daarbij de mogelijkheid om mijn 42 inch tv scherm als monitor te gebruiken. Denk daarnaast aan games als PUBG (dus geen high end games)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als maximale budget wil ik graag 750 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een SSD om mijn windows op te zetten en wellicht een game die ik veel speel, daarnaast lijkt 2 tb HDD mij wel een goed idee zodat ik nooit problemen zal hebben met geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik zit nu vooral te denken aan bekende merken omdat ik die vaak tegenkom in andere systemen, maar geen echte voorkeur. Vrienden van mij hebben een AMD processor bijvoorbeeld, daarom dat ik eerder geneigd ben om voor een AMD te gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller is altijd beter. Daarnaast is het uiterlijk voor mij niet belangrijk, vandaar ook de simpele kast in mijn build.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik was benieuwd of ik met deze build DOTA2 kan spelen op een 42 inch televisie en ik hoop hiermee een aantal jaren vooruit te kunnen. Wellicht dat jullie nog goede tips hebben om onderdelen eventueel te veranderen terwijl ik onder mijn maximale budget blijf.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | MSI B350M Gaming Pro | € 78,25 | € 78,25 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 185,- | € 185,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Aerocool SI-5100 | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 74,- | € 74,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 CM 400W | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | WD Green SSD 2,5" (WDS120G2G0A) 120GB | € 46,95 | € 46,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 637,60 | |