Bij het afspelen van audio of video, ongeacht via youtube, spotify, mediaplayer, winamp. Geeft de PC nagenoeg exact iedere 10 seconden een zeer korte freeze van minder dan een halve seconde. Audio en beeld stoort zeer kort en loopt weer door. Dit probleem heb ik waarschijnlijk al sinds het installeren van een SSD en omzetten van besturing. Het vreemde is dat bij storing, 1x of soms een 2x nodig is om opnieuw op te starten en dat er dan een hele avond GEEN enkele storing is. Dus dan prima audio en beeld. Soms komt de storing wel opzetten, weer precies iedere 10 seconden. Dan opnieuw opstarten geeft weer een oplossing. Maar is zeer irritant. Ik gebruik deze PC enkel voor administratie, muziek en films.
...
HP p6350nl Pavilion orgineel uit 2010. Sinds feb 2016 Samsung 850 EVO 250 GB SSD geïnstalleerd en Windows 10 Home 64 op deze SSD geïnstalleerd met behoud van originele harddisk voor data.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: vele vele forums gelezen, niets gevonden. En verder heel vaak opnieuw opstarten. Kan het de voeding zijn ?
...
Wat kan de oplossing zijn? Alvast bedankt,
...
HP p6350nl Pavilion orgineel uit 2010. Sinds feb 2016 Samsung 850 EVO 250 GB SSD geïnstalleerd en Windows 10 Home 64 op deze SSD geïnstalleerd met behoud van originele harddisk voor data.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: vele vele forums gelezen, niets gevonden. En verder heel vaak opnieuw opstarten. Kan het de voeding zijn ?
...
Wat kan de oplossing zijn? Alvast bedankt,