Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:21
Ik heb een nieuwe woning aangeschaft. Deze is voorzien van stadsverwarming. Dat is op zich prima, maar wat erg jammer is, is dat er geen centrale thermostaat is en dat iedere radiator los bediend moet worden.

Daar wil ik graag van af en ik heb mijn ogen laten vallen op de Honeywell Evohome. Een voorbeeld van een setje die ik heb gezien is hier te vinden.

Mede dankzij informatie gevonden op tweakers is het plaatje mij grotendeels duidelijk. Ik heb radiator knoppen i.c.m. een bedieningspaneel nodig.

Echter zijn er nog een paar onduidelijkheden van mijn zijde.
  • Bij het bovenstaande pakket zit een ketelrelais aan/uit (BDR91). Volgens mij heb ik in mijn situatie helemaal niet nodig aangezien de knoppen direct met het bedieningspaneel kunnen praten. Klopt dit?
  • Met welk protocol 'praten' de knoppen en het bedieningspaneel met elkaar en kunnen deze 3 verdiepingen overbruggen?
Ik ben vast niet de enige met deze verwarmingsconstructie in huis en ben benieuwd hoe jullie dit hebben opgelost!