Ik ben voor mijn bedrijf op zoek naar verhuur software.
Mijn bedrijf in het kort:
Wij verhuren licht, geluid, podia, rigging en bekabeling, daarbij leveren wij ook het personeel en verzorgen wij de transport.
De wensen van de software
- inventaris bijhouden (onderscheid in verkoop en verhuur)
- offertes & facturen kunnen maken
- debiteuren/klanten beheer
- personeels planning
- statistieken
- personeeladministratie
- boekhoudkoppeling met exact of winfield
- meerdere gebruikers toestaan met verschillende rechten
- dit alle icm een extrene mailserver
- Het liefst in een online omgeving
Bonus:
- Koppeling met webshop
- App voor magazijnmedewerkers (voor het orderpikken)
- Orderpikken via barcode/qr code
Omdat het testen vaak veel tijd in beslag neemt, hoop ik dat er misschien iemand op dit forum is die goede ervaring heeft een bepaald softwarepakket
Nu ben ik er al een aantal tegengekomen, waarvan ik bij een aantal ook al een try out van een maand heb gehad.
Al getest:
- Oaksoft, deze vond ik erg beperkt en achterhaald, terwijl de kosten behoorlijk hoog zijn
- Rentpro, wacht al een maand op prijzen en proefpakket
- ESC-rental, maar deze werkt eigenlijk alleen onder Windows XP, Windows 7 lukte ook nog wel, maar Windows 10 niet.
- WioSoft, klonk eerst heel goed, met een nette prijs, maar uiteindelijk blijkt dat je nog veel extra modulles nodig hebt, bovendien ondersteund het maar 1 boekhoudpakket, waar in NL weer geen enkele boekhouder mee werkt.
- Perplex, volgens de website kost het inrichten van de software kost hierbij 6 tot 8 maanden...
- Salesignite, klinkt veel belovend Blijkt geen personeel te ondersteunen.
Nu aan het testen:
- CurrentRMS
Nu mee aan het werk:
Ik werk sinds 2 maanden met Rentman, maar dit programma is gewoon nog niet af en 1 van de blangrijkste dingen, namelijk de e-mailserver is zo slecht dat het door bijna iedereen gezien wordt als SPAMserver. Externe server instellen kan wel, maar kost een hoop geld en is nog in een testfase.
Nog te testen:
- MSC verhuursoftware
Ik ben onlangs naar een branche relateerde beurs geweest, maar daar was maar 1 partij vertegenwoordig.
Mijn bedrijf in het kort:
Wij verhuren licht, geluid, podia, rigging en bekabeling, daarbij leveren wij ook het personeel en verzorgen wij de transport.
De wensen van de software
- inventaris bijhouden (onderscheid in verkoop en verhuur)
- offertes & facturen kunnen maken
- debiteuren/klanten beheer
- personeels planning
- statistieken
- personeeladministratie
- boekhoudkoppeling met exact of winfield
- meerdere gebruikers toestaan met verschillende rechten
- dit alle icm een extrene mailserver
- Het liefst in een online omgeving
Bonus:
- Koppeling met webshop
- App voor magazijnmedewerkers (voor het orderpikken)
- Orderpikken via barcode/qr code
Omdat het testen vaak veel tijd in beslag neemt, hoop ik dat er misschien iemand op dit forum is die goede ervaring heeft een bepaald softwarepakket
Nu ben ik er al een aantal tegengekomen, waarvan ik bij een aantal ook al een try out van een maand heb gehad.
Al getest:
- Oaksoft, deze vond ik erg beperkt en achterhaald, terwijl de kosten behoorlijk hoog zijn
- Rentpro, wacht al een maand op prijzen en proefpakket
- ESC-rental, maar deze werkt eigenlijk alleen onder Windows XP, Windows 7 lukte ook nog wel, maar Windows 10 niet.
- WioSoft, klonk eerst heel goed, met een nette prijs, maar uiteindelijk blijkt dat je nog veel extra modulles nodig hebt, bovendien ondersteund het maar 1 boekhoudpakket, waar in NL weer geen enkele boekhouder mee werkt.
- Perplex, volgens de website kost het inrichten van de software kost hierbij 6 tot 8 maanden...
- Salesignite, klinkt veel belovend Blijkt geen personeel te ondersteunen.
Nu aan het testen:
- CurrentRMS
Nu mee aan het werk:
Ik werk sinds 2 maanden met Rentman, maar dit programma is gewoon nog niet af en 1 van de blangrijkste dingen, namelijk de e-mailserver is zo slecht dat het door bijna iedereen gezien wordt als SPAMserver. Externe server instellen kan wel, maar kost een hoop geld en is nog in een testfase.
Nog te testen:
- MSC verhuursoftware
Ik ben onlangs naar een branche relateerde beurs geweest, maar daar was maar 1 partij vertegenwoordig.