magic trackpad 2 numpad?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:42
Bij mijn 5K iMac zat een magic keyboard 2. Die heb ik eigenlijk pas enkele weken geleden eens gepakt voor de lol. Ik zit normaliter gewoon aan mijn grote bedrade full keyboard met numpad, en een eerste gen trackpad.
Het nieuwe magic keyboard tikt echter 10 keer fijner voor mij, maar de pijltoetsen zitten ruk en veel erger: geen numpad!
Een losse numpad is het dan weer net niet eigenlijk, en een groot keyboard is wel breed, vooral eht deel tussen de numpad en het keyboard zelf is wat too much.
Anyway, mijn trackpad is eigenlijk al een jaar aan vervanging toe (blijft kleven na enige tijd, dan moet ik hem op het bureau laten vallen om weer verder te kunnen :+ ) dus die heb ik vandaag toch maar eens vervangen door een trackpad 2.
Maar die trackpad is echt huge! :o Werkt wel erg fijn moet ik zeggen :)

Maar goed, nu wordt het probleem letterlijk 'groter'. Want een volledig magic keyboard 2 met trackpad 2 is echt HEEL breed. Je wilt toch je toetsen in het midden van je scherm hebben, dus dan zit je trackpad gewoon min of meer naast je 27" iMac.

Gezien die trackpad zo gigantisch is, zou hij makkelijk opgedeeld kunnen worden in een deel numpad wat mij betreft, zoiets als mobee magic numpad, maar zo te zien bestaat dat niet meer.

Weet iemand of er alternatieven zijn, om in die combi toch gebruik te kunnen maken van een numpad op enige wijze?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Of de Magic Keyboard op vraag en aanbod zetten en een Magic Keyboard met numeriek deel aankopen? Lost meteen het pijltjes probleem op.

product: Apple Magic Keyboard met numeriek toetsenblok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:42
Nou niet helemaal, want een magic keyboard 2 met keypad (overigens net zo achterlijk duur als de trackpad) is maar marginaal kleiner dan het oude toetsenbord. Als je daar dan de nog grotere trackpad naast ligt, is het geheel nog veel breder dan het voorheen was :-(

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.