Database vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetje1
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-07-2021
Hallo,

Ik ben op zoek naar een soort database waar ik een item kan noteren en deze vervolgens kan koppelen aan een persoon, een onderhoud log boek en eventueel foto's kan toevoegen. Wie kan mij hier meer over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:55
Je kan eender welk (R)DBMS systeem gebruiken zoals bv SQL Server, MySQL, etc... Daarin maak je de nodige tabellen en relaties en je hebt het.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 10:02

Ursamajor

Astrofotograaf

De vraag is ook wat je ermee wil. In MS Word kun je ook wat je wil als je het zo schetst

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wikipedia kan dat. Zoeken op relationele database.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetje1
Nou wat ik wil is een muziek instrument een type nummer aan brengen. Deze wil ik in een database zetten zodat ik erbij kan zetten wie dit instrument gebruikt, wanneer het laatste onderhoud is geweest en bijvoorbeeld foto's bijvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik dat zien als een soort uitleen service (van een muziekschool/fanfarekorps)? Wellicht bestaan er al kant en klare (opensource) oplossingen. Anders is misschien een bibliotheek oplossing om te bouwen en te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koetje1
@robb_nl Ja zo een soort systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?

In de Devschuur® hebben we 't over zélf programmeren ;) Verder zien we graag dat je onze Quickstart hanteert als je een topic opent. Zoals je na het lezen ervan zult concluderen ontbeert je topicstart nogal wat zaken die we wél verwachten in een topicstart te zien ;)

[ Voor 44% gewijzigd door RobIII op 23-01-2018 20:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.