Ik zou graag willen voorstellen om afbeeldingen tot 1440 pixels breed niet meer rood te omranden met een waarschuwing op het forum. Er zijn tegenwoordig steeds meer mensen die op tablet, laptop en desktop van een hoge resolutie scherm gebruik maken, en voor die mensen is het fijn hoge resolutie afbeeldingen op het forum te kunnen uploaden.
1440 pixels breed staat je toe om een afbeelding tot 720 pixels breed te weergeven met dus het dubbele aantal pixels om hoge resolutie schermen te ondersteunen.
Als het formaat van afbeeldingen een probleem wordt en daarmee data-verbruik en laadtijden, zie ik liever een waarschuwing: Pas op, je afbeelding is meer dan 600kB / 800kB / 1MB groot, gebruik eerst compressie.
Hier wil ik dus vanaf
.
1440 pixels breed staat je toe om een afbeelding tot 720 pixels breed te weergeven met dus het dubbele aantal pixels om hoge resolutie schermen te ondersteunen.
Als het formaat van afbeeldingen een probleem wordt en daarmee data-verbruik en laadtijden, zie ik liever een waarschuwing: Pas op, je afbeelding is meer dan 600kB / 800kB / 1MB groot, gebruik eerst compressie.
Hier wil ik dus vanaf