Toetsenbord asus werkt nog maar half

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032487

Topicstarter
Hallo,
Vanmiddag was ik nog bezig op mijn laptop. Er kwam een pop-up in beeld, lichtblauw als ik het mij goed herinner, met dat Windows 10 update oid ging doen. Verser niet echt naar gekeken, duurde wel eventjes maar kon op achtergrond. Was aan het bellen ondertussen.

Na t installeren deden opeens veel letters t niet meer. 12/26 werken nog maar ook getallen werken niet meer en andere toetsen zoals caps lock.

Ik heb al geblazen/schoongemaakt maar niks helpt. Verder heb ik stroom eraf accu eruit weer aan etc. geprobeerd en laptop uit, stroom eraf accu eruit en 20 sec aan/uit-knop ingedrukt. Maar ook dit werkt niet. Opnieuw opstarten ook niet.

Verder nog niks gedaan want kan dus mijn laptop niet in op het moment omdat ik een wachtwoord moet invoeren...

Kan iemand mij helpen?
Groetjes Priscilla

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01:57
Ik denk een driver-issue

[ Voor 35% gewijzigd door iCore op 23-01-2018 17:57 ]

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Touchpad driver verwijderen via software en de nieuwste versie downloaden en installeren.
Heeft mij laatst ook geholpen.

And this !! Is to go even further beyond!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 12erik1234
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-05 11:00
Je kan de update ook weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oké! Maar is er een manier om laptop in te komen, bijv door osk toetsenbord te krijgen? Kan nergens bij want zit dus vast op aanmeldscherm ivm wachtwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12erik1234
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-05 11:00
heb je nergens een usb toetsenbord liggen?
en anders kan je volgens mij ook scherm toetsenbord gebruiken. dan kan je de letters aanklikken met je muis

[ Voor 56% gewijzigd door 12erik1234 op 23-01-2018 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee heb helaas geen externe meer. Ga ik morgen gelijk halen als probleem niet opgelost wordt. Heb idd gegoogled naar een schermtoetsenbord, maar enige waar ik op uit kom is dat je dan via start, osk, moet. Maar ben er dus niet eens in. :'( Dus zoek een sneltoets oid daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben er inmiddels achter hoe ik het schermtoetsenbord kan gebruiken!

Wil eerst de touchpad driver verwijderen en nieuwste installeren. Kan iemand mij hier wat meer uitleg overgeven?

Als dit nier werkt ga ik de update verwijderen. Kan iemand mij dit ook uitleggen?

Bedankt alvast voor t meedenken!
Pagina: 1