Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Met spoed laptop nodig

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb met spoed (a.s. donderdag) een laptop nodig.
Onze laptop is namelijk vandaag gepikt.

Het enige wat de laptop moet kunnen is office viewers, filmpjes kunnen afdraaien en muziek kunnen draaien tijdens presentaties. En uiteraard draaien op windows 10.
De laptop wordt gebruikt voor presentaties.
Chromebooks zijn niet wenselijk

Ik dacht zelf dat deze wel zou voldoen:
pricewatch: Medion Akoya S6219W (30022668, Qwerty)
Voordeel full hd, nadeel eigen kleur

Maar deze zou ook goed kunnen:

pricewatch: Medion Akoya S6219 (30023259, Qwerty)
Voordeeel zwart, nadeel niet full hd, afwijkende resolutie

Ik weet niet precies wat beter is flash of ssd.

[ Voor 23% gewijzigd door Zomaar iemand op 23-01-2018 16:55 ]

Beste antwoord (via Zomaar iemand op 23-01-2018 17:14)

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Koop niet een windows tablet met niet-verwijderbaar toetsenbord, oftewel: Blijf uit de buurt bij "laptops" met slechts 32GB SSD. Je krijgt dan ellende bij de eerstvolgende grote update. Verder zal inderdaad zo'n beetje alles wel voldoen mits het de juiste aansluiting voor je beamer heeft (Vroeger vaak VGA, tegenwoordig vaak HDMI).
Koop iets als dit: categorie: Laptops

[ Voor 49% gewijzigd door TommyboyNL op 23-01-2018 17:00 ]

Alle reacties

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:52
Als dat je eisen zijn, zou ik naar de Mediamarkt fietsen en er eentje halen met een mooie kleur.

• Zomaar iemand
  • Niet online
Alleen weet ik daar helemaal niet wat ik moet kiezen, of denk je dat elke laptop voldoet?

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:49
Ja, filmpjes en office draait op iedere moderne laptop zowat. Zorg dat je in ieder geval 4GB ram hebt. Een SSD is erg prettig, gezien de hele laptop dan een stuk sneller werkt. SSD is beter dan flash.

Acties:
  • Beste antwoord

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Koop niet een windows tablet met niet-verwijderbaar toetsenbord, oftewel: Blijf uit de buurt bij "laptops" met slechts 32GB SSD. Je krijgt dan ellende bij de eerstvolgende grote update. Verder zal inderdaad zo'n beetje alles wel voldoen mits het de juiste aansluiting voor je beamer heeft (Vroeger vaak VGA, tegenwoordig vaak HDMI).

[ Voor 49% gewijzigd door TommyboyNL op 23-01-2018 17:00 ]

• Zomaar iemand
  • Niet online
TommyboyNL schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:58:
DAnk je wel, dan kom ik ook op die 2 laptops uit, de eerste lijkt me dan de beste

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:52
Zomaar iemand schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:54:
Alleen weet ik daar helemaal niet wat ik moet kiezen, of denk je dat elke laptop voldoet?
Juist ja. Wat ze hierboven zeggen over een SSD is misschien nog handig om mee te nemen maar kies voor de rest gewoon iets wat lekker in de hand ligt of een mooi scherm heeft of zo, dat is met deze gebruikswensen véél belangrijker dan het type processor en dergelijke.

• Zomaar iemand
  • Niet online
Dank jullie wel voor de super snelle reacties. Ik heb de witte laptop gekocht bij BCC, morgen in huis ;-).
Pagina: 1