Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Verwijderd
Weet je zeker dat je het niet andersom bedoeld? Want dan:
Lijkt me dat je je XP/NT OS een NTFS partitie hebt. Of een hidden partitie.
Oplosssing: converteren naar FAT32. En dat kan weer met Partition Magic
[search=Partition Magic]
Lijkt me dat je je XP/NT OS een NTFS partitie hebt. Of een hidden partitie.
Oplosssing: converteren naar FAT32. En dat kan weer met Partition Magic
[search=Partition Magic]
Nee ik weet wat eendmans bedoelt ik heb er ook last van met mijn Maxtor 20Gb 7200 rpm schijf. W98 en ME zien hem prima met Fat32 partitie's, maar zodra ik er W2k PRO of server op zet ziet ie nog maar 1 partitie.
Als ik die maxtor schijf als slave zonder partities in mijn bak hang en van een wel werkende masterschijf W2k instaleer daarna in de diskmanager van W2k ga partitioneren/formateren geeft ie foutmeldingen.
Op de HCL ken ik mijn schijf niet vinden dus ik dacht dat het daar aan lag.
Als ik die maxtor schijf als slave zonder partities in mijn bak hang en van een wel werkende masterschijf W2k instaleer daarna in de diskmanager van W2k ga partitioneren/formateren geeft ie foutmeldingen.
Cheese, It's milk's leap towards immortality
Kan win2K wel VFAT lezen ??
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Dat probleem heb ik ook gehad. Wel kunnen zien en benaderen onder Win9x of Linux als fat32, maar zodra W2K ging kijken was of de schijf niet geformateerd of was gewoon corruptNee ik weet wat eendmans bedoelt ik heb er ook last van met mijn Maxtor 20Gb 7200 rpm schijf. W98 en ME zien hem prima met Fat32 partitie's, maar zodra ik er W2k PRO of server op zet ziet ie nog maar 1 partitie.
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own