Ik heb eerst de hl update gedaan en toen probeerde ik de cs full update (cs1002) te instaleren maar dat lukt niet weet iemand misschien wat ik verkeerd doe??
Verwijderd
als je de halflife mod hebt dan hoef je alleen de halflife-update te installeren.
Heb je de CS-retail versie dan moet je de nieuwe CS versie downloaden.....
Omdat je de halflife-update had gedownload denk ik dat je de mod hebt.
Heb je de CS-retail versie dan moet je de nieuwe CS versie downloaden.....
Omdat je de halflife-update had gedownload denk ik dat je de mod hebt.
Ik heb mijn pc dus geformateerd en nu heb ik dus eerst half-life orgineel geinstaleerd en de update van halflive er overheen gedaan. Toen wou ik dus cs instaleren met de full pack maar dat wou helaas niet
Verwijderd
volgens mij heb je de verkeerde CS update!
aan het type nummer te zien in je eerste post heb je de full update voor de retail versie! want voor zover ik weet, is de bestandsnaam van de laatste full cs (mod) versie: cs11full.exe (en kan er dus geen 2 in het versie nummer staan)
let goed op de versie nummers! er is vandaag al een hoop chaos ontstaan doordat er een update voor de CS RETAIL versie uitkwam! en die is van 1001 -> 1002 (deze kan niet voor de mod cs gebruikt worden)
PS. er is vandaag ook een update voor half-life zelf uitgekomen, namelijk versie 1107
aan het type nummer te zien in je eerste post heb je de full update voor de retail versie! want voor zover ik weet, is de bestandsnaam van de laatste full cs (mod) versie: cs11full.exe (en kan er dus geen 2 in het versie nummer staan)
let goed op de versie nummers! er is vandaag al een hoop chaos ontstaan doordat er een update voor de CS RETAIL versie uitkwam! en die is van 1001 -> 1002 (deze kan niet voor de mod cs gebruikt worden)
PS. er is vandaag ook een update voor half-life zelf uitgekomen, namelijk versie 1107
Verwijderd
je moet daarna de MOD-versie van CS installeren......
Niet de CS-Standalone... daar is de update voor
Niet de CS-Standalone... daar is de update voor