Ik heb twee monitoren, een logitech muis en logitech toetsenbord. Een vaste werk / game plek (mijn desktop). Nu is er een nieuwe policy op het werk, dat ik alleen maar op de werk laptop mag werken. Ik wil graag mijn monitoren, toetsenbord en muis met een druk op de knop op de laptop kunnen gebruiken, of op de desktop.
Belangrijk om te weten is dat mijn vriendin hier ook af en toe gaat werken en dat het dus niet meer mag werk mag zijn dan een paar kabeltjes aansluiten is.
Ik game zelf graag, CSGO, PUBG, etc. Voor mij is het belangrijk dat ik geen lag ga hebben door de oplossing (bijv KVM switch).
Ik kan een KVM switch halen, maar ik weet niet of ik daar ook mijn beeldschermen mee kan delen. Tevens lees ik bij sommige ervaringen met een KVM switch dat ze toch wel lag hebben met muisbewegingen en/of toetsen registratie.
Wat zijn jullie tips? Alvast bedankt!
[EDIT]
We gebruiken thuis 3 laptops:
2 met 1x vga en 1x hdmi aansluiting
1 met 1x hdmi aansluiting
De monitoren hebben een dvi, vga en hdmi aansluiting.
Belangrijk om te weten is dat mijn vriendin hier ook af en toe gaat werken en dat het dus niet meer mag werk mag zijn dan een paar kabeltjes aansluiten is.
Ik game zelf graag, CSGO, PUBG, etc. Voor mij is het belangrijk dat ik geen lag ga hebben door de oplossing (bijv KVM switch).
Ik kan een KVM switch halen, maar ik weet niet of ik daar ook mijn beeldschermen mee kan delen. Tevens lees ik bij sommige ervaringen met een KVM switch dat ze toch wel lag hebben met muisbewegingen en/of toetsen registratie.
Wat zijn jullie tips? Alvast bedankt!
[EDIT]
We gebruiken thuis 3 laptops:
2 met 1x vga en 1x hdmi aansluiting
1 met 1x hdmi aansluiting
De monitoren hebben een dvi, vga en hdmi aansluiting.
[ Voor 9% gewijzigd door Angilo op 23-01-2018 15:29 ]