Iphone 7 touchscreen hapert bij scrollen en typen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocco
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-09-2021
Ik heb sinds kort een iPhone 7 en na een paar dagen kreeg ik problemen met bijvoorbeeld het scrollen door mijn foto's. Alsof het scherm niet reageert, hij loopt niet vast want gaat daarna wel weer verder. Ook met typen reageert hij niet en kan ik toetsen wat ik wil maar net alsof hij het niet 'voelt'.
Het is niet constant maar soms, persoonlijk denk ik als ik veel typ of bijvoorbeeld door veel foto's scrol.
Ik heb het toestel overgenomen en de vorige eigenaar had hier geen problemen mee. Ook is deze niet vochtig of nat geweest. Kan het aan mijn back up liggen of is het een instelling? Help please

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Herstel in iTunes al geprobeerd ?
Er kan vanalles gebeurt zijn bij de vorige eigenaar. Die zal echt niet zeggen dat het bij hem/haar ook zo was(dit probleem)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
"vorige eigenaar had hier geen problemen mee." Natuurlijk had hij dat niet.. ;) Je kunt nog wel even vragen of het scherm ooit is vervangen. Als dit is gedaan door een overenthousiaste hobby bob kan dat nog wel eens voor jouw soort problemen zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:12
Heb je slim omgekeerde kleuren toevallig aan staan? Dat wil dit ook nog wel eens veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bocco
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-09-2021
Morgen even herstellen via iTunes proberen, enkel op het toestel zelf gedaan en dan gaat het weer even goed...

Er is nooit een ander scherm opgekomen hebben ze mij aangegeven maar helaas kan ik dit uiteraard niet controleren.

Nee slim omgekeerde kleuren staat uit zag ik net..