AVR-4308 dts

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniebouwman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 09:54
Ziggo Horizonbox
LG tv 49UH850V
Denon avr-4308 5.1 instellingen
multimedia pc

Onlangs heb ik een Denon 4308 aangeschaft en recent ben ik wat aan t fieperen gegaan omdat ik niet op alle ingangen surround binnen kreeg, heb recent een nieuwe Horizonbox gekregen en vandaar af kreeg ik in mijn disply geen automatisch surround meer te zien. Nu heb ik de hele Denon opnieuw aangesloten en naar fabrieksinstellingen gezet en nu krijg ik geen surround meer via mijn lg tv binnen, niet meer via mijn pc ook niet als ik netflix via tv, of youtube via pc of tv, wel via horizon box toutube maar die ziggo doos is niet echt prettig om mee op youtube te gaan.

Heb al van alles gedaan tv gereset naar af fabriek 101 instellingen gepast ingesteld en weer de denon naar fabrieksinstellingen, Het is echt een ding waar een supergeluid uitkomt maar die instellingen word ik toch wel een beetje beu. ik zou het toch fijn vinden om te kunnen netflixen of films via mijn multimedia pc en of via youtube het beste geluid kan horen via mijn denon kanon :)

iemand een idee hoe ik dus dts of echt meerkanaals moet inschakelen vanaf mijn tv en pc naar Denon, de Horizonbox is via hdm, optisch en coax digitaal naar de Denon in te schakelen. de Tv is optisch naar de Denon, en mijn multimedia pc via coax en of hdm te schakelen.....
...