site hacken

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Mijn docent heeft mij een site met een ip gegeven om te hacken heeft iemand tips ik heb de poort al alleen password crack werkt niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...vm ware
brutus password cracker
portscanner
telnet

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb de port
ik heb de gebruikersnaam
en ip
alleen geen wachtwoord

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik zie dat je nog niet geprobeerd heb om het aan je docent te vragen.. Begin daar eens ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:43:
Mijn docent heeft mij een site met een ip gegeven
Dan vermoed ik toch echt dat je mogelijk niet goed hebt opgelet in de klas; een docent geeft niet zomaar een random IP vrij maar een specifiek IP. Op basis van het lesmateriaal zal er dan achter dat IP 1 of meerdere geleerde/onderwezen vulnerabiliteis aktief zijn.

Aangezien scholen over het algemeen op laag budget draaien, zal het wel een PHP-oplossing zijn en dan heb je zomaar kans dat je een sql-injection moet gebruiken om extra data te laten uitspugen door de site.

Ergo: overleg met je schoolmaatjes of je student.

Hint: GoT is niet bedoeld om hacking/cracking te bevorderen of om openbare security te omzeilen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:22
Ik zou zeggen bekijk het lesmateriaal eens. Ik neem aan dat het gaat om een testsite in een lab omgeving. De oplossing is gezien de info die je gekregen hebt ook al niet te moeilijk lijkt me. Kwestie van even kijken welke onderwerpen je gehad hebt en hoe je die toe zou kunnen passen. Oplossing is denk ik datgene waar veel lekken door ontstaan wat heel makkelijk te voorkomen is. (zelf uitzoeken wat, daar leer je meer van)

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ten eerste zijn wij er hier niet om jouw huiswerk voor je te doen. Ik mag aannemen dat er tijdens de les ook uitleg gegeven is over hoe zoiets aan te pakken. Zo ja: begin daar en als je het niet snapt is wellicht je leraar (of medestudenten) een betere om je vraag aan te stellen. Zo niet: vraag alsnog je leraar om les te geven...

Daarnaast is het voor ons niet te controleren of je dit daadwerkelijk als huiswerk doet in een trainingsomgeving, of dat je via deze route om hulp vraagt bij illegale praktijken.

Daarom doe ik dit topic op slot.

Als je zelf wat meer hebt uitgezocht en dan tegen specifieke vragen aanloopt kan je het allicht nogmaals proberen, maar houd in het achterhoofd dat hulp bij hacken al snel tegen de regels van het forumbeleid in gaat.

Succes met je opdracht in elk geval :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.