Als ik via de abo shop het Supporter-abonnement aanklik dan komt de betaalwijze automatisch de keuze op Jaarlijkse incasso te staan. Daarnaast staat omschreven;
- Looptijd: 1 jaar met stilzwijgende verlenging.
- Prijs: 12,- per jaar.
Kies ik voor Eenmalige betaling, dan staat er omschreven;
- Looptijd: 1 jaar
- Prijs: 15,-
Dus ik ga er van uit dat ik dan iets meer betaal maar geen tweede jaar aan ga en dus ook maar eenmaal 15,- betaal. Maar bij punt 7.2 van de aanvullende voorwaarden abonnementen staat;
Kan ik zonder verlenging een jaar genieten van het supporters abonnement met de eenmalige betaling?
- Looptijd: 1 jaar met stilzwijgende verlenging.
- Prijs: 12,- per jaar.
Kies ik voor Eenmalige betaling, dan staat er omschreven;
- Looptijd: 1 jaar
- Prijs: 15,-
Dus ik ga er van uit dat ik dan iets meer betaal maar geen tweede jaar aan ga en dus ook maar eenmaal 15,- betaal. Maar bij punt 7.2 van de aanvullende voorwaarden abonnementen staat;
Als ik het zo lees is dat tegenstrijdig of ik moet iets over het hoofd zien.De Abonnementsovereenkomst wordt na afloop van de overeengekomen periode stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd, tenzij de Abonnee uiterlijk één maand voor afloop van de lopende abonnementsperiode de Abonnementsovereenkomst opzegt
Kan ik zonder verlenging een jaar genieten van het supporters abonnement met de eenmalige betaling?