Toon posts:

Raspberry Pi3

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer staking te doen met mijn Ri3. Hij draait lekker maar heb nu een scriptje gevonden die mijn wallet automatisch zou moeten unlocken dat staking mogelijk maakt, bv als de stroom uitvalt. En blijft checken of ie draait.
@reboot sleep 60; stratisd -daemon -rescan -detachdb
*/30 * * * * /home/pi/checkstratis >/dev/null 2>&1
Ik verwachte al een probleem waar ik mijn wachtwoord in moest voeren, omdat mijn wachtwoord een uitroepteken bevat. Hebben jullie enig idee hoe ik onderstaande moet ombouwen om het uitvoerbaar te maken zonder mijn wachtwoord te veranderen??
#! /bin/bash

history -c

case "$(pidof stratisd | wc -w)" in

0) echo "Stratis Wallet Restarted @ $(date)" >> /home/pi/CheckStratis.log
stratisd -daemon -rescan -detachdb
sleep 120; stratisd walletpassphrase wachtwoord! 9999999 true
;;

1) echo "Stratis daemon already running @ $(date)" >> /home/pi/CheckStratis.log
echo "=============================" >> /home/pi/Stratis.log
;;
esac

exit 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

*snip*

Oftewel, wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Creepy op 23-01-2018 12:11 . Reden: Zo kinderachtig. ]

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 14:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hier in PRG draait het om zelf programmeren. Ondersteuning op gedownloade scripts geven we normaal gesproken niet. Dat zul je in eerste instantie bij de maker van dat script moeten doen. Als het dan nog niet lukt en je wil hier echt een topic openen, geef dan wel aan welke zaken je al hebt geprobeerd en wat er niet mee lukte. Het is niet de bedoeling om alleen je huidige script te geven zodat wij de boel direct voor je kunnen laten werken ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.