Hallo! Ik heb een vraag. Ik heb onlangs de Acer Nitro 5 (i5, Nvidia GeForce GTX 1050) gekocht, maar na wat meer onderzoek ben ik een beetje bezorgd over de batterij, omdat ik de laptop ook wil gebruiken voor het maken van notities op school (waar ik niet altijd toegang zal hebben tot een plug om mijn laptop op te laden). Ik heb ergens gelezen dat, omdat de accu van gaming laptops is gemaakt om te worden gebruikt aan de oplader, als hij regelmatig (minimaal een paar dagen per week) zonder oplader wordt gebruikt, zal de batterij binnen een jaar verslechteren tot het punt dat hij niet kan worden gebruikt zonder oplader? Weet iemand of dit waar is?
Nu ben ik geen zware gamer, dus kan ik wegkomen met andere specificaties. Ik heb wat research gedaan naar de mogelijkheid om de Nitro voor de Acer Aspire 5 (i7, Nvidia GeForce MX150) in te wisselen. Kan iemand mij vertellen of deze batterij langer meegaat? Zowel één gebruik op een volledig opgeladen batterij, als op de lange termijn? Ik kijk er niet echt naar uit om na een jaar de batterij al te moeten vervangen!
Nu ben ik geen zware gamer, dus kan ik wegkomen met andere specificaties. Ik heb wat research gedaan naar de mogelijkheid om de Nitro voor de Acer Aspire 5 (i7, Nvidia GeForce MX150) in te wisselen. Kan iemand mij vertellen of deze batterij langer meegaat? Zowel één gebruik op een volledig opgeladen batterij, als op de lange termijn? Ik kijk er niet echt naar uit om na een jaar de batterij al te moeten vervangen!