Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcerke
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik zoek een?
Allereerste koptelefoon voor muziek te luisteren via gsm

Wat is je budget?
Maakt niet zoveel uit, €350 ongeveer max?

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren tijdens sporten, reizen etc

Wat heb je zelf al gevonden?
Bose quietcomfort 35 ii

Welke vragen heb je hier nog over?
Is de bose qc 35 ii een goede eerste keuze? Ik heb hem graag draadloos aangezienik hem ook wil gebruiken voor te sporten. Is die koptelefoon overpriced ofzo? Of zijn er betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbrouwer
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 30-08 14:12

tjbrouwer

De cheddarboer

Heb de QC 32 ii nog steeds, oorstrelend geluid, noice cancelling werkt perfect. Zal niet zeggen dat er geen betere zijn voor die prijs maar ik vind het nog steeds zijn geld waard

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcerke
tjbrouwer schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:34:
Heb de QC 32 ii nog steeds, oorstrelend geluid, noice cancelling werkt perfect. Zal niet zeggen dat er geen betere zijn voor die prijs maar ik vind het nog steeds zijn geld waard
Ja zie er zeer veel goeie reacties over, zeker dat hij, van de noice-cancelling headphones, het beste uit zijn categorie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Enforcerke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:16:
[...]

Ja zie er zeer veel goeie reacties over, zeker dat hij, van de noice-cancelling headphones, het beste uit zijn categorie is
ik denk een zeer goede tweede, de sony wh-1000xm2 wordt toch meestal gezien als de beste in die categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcerke
gnauw schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:21:
[...]

ik denk een zeer goede tweede, de sony wh-1000xm2 wordt toch meestal gezien als de beste in die categorie.
Als jij persoonlijk zou moeten kiezen tussen de sony wh-1000xm2 en de bose qc 35 ii, voor welke zou je dan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Enforcerke schreef op zondag 28 januari 2018 @ 11:55:
[...]

Als jij persoonlijk zou moeten kiezen tussen de sony wh-1000xm2 en de bose qc 35 ii, voor welke zou je dan gaan?
Zeker voor de Sony, sterker nog die heb ik net gekocht. Enige waar de bose sterker is, is het draagcomfort. Vooral de goede noise canceling en de vele features gaven bij mij de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 16:32

zTz

Ook voor de Sony gegaan tijdens de btw actie. Had hiervoor al een keer een Bose QC 35 (de eerste versie) en had die terug gestuurd omdat ik hem het geld niet waard vond. De Sony vind ik echt veel voller klinken en voelt echt premium aan. Zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcerke
@gnauw en @zTz dankjewel voor jullie reacties, heb net de sony bekeken, en ook aangezien ik een Galaxy s8 heb met Cortana (wat vervelend is), heeft die extra functie van de bose ook niet echt zin aangezien mijn gsm geen google assistant heeft.
Heb gekeken naar de extra features van de sony en die zijn inderdaad "beter", heb wel gelezen dat de sony een licht geluid maakt als je de NC op hebt staan en geen muziek afspeeld.
En inderdaad draagcomfort van bose was wel beter,

Hebben jullie last van dat je oor de binnenkant raakt van de sony?

Gr
Pagina: 1