Wijziging User Review - hjkv Slava1

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 21:55
Gisteren heb ik een aantal mining rigs aangeboden: V&A aangeboden: Mining rig 180MH/s Ethereum

Vrij snel reageerde ene "Slava1" dat mijn rig op Decred een "flink verlies van €-2237.868" zou draaien. Als enige onderbouwing hierbij geeft hij een website, http://red-miner.com/en/decred/, welke volgens Symantec een trojan bevat. Hij geeft daarbij niet aan welke waarden hij ingevoerd heeft.

Vervolgens reageer ik met een overzichtje van whattomine waarin ik de hasrates op Ethereum en Decred heb ingevuld, evenals het verbruik en het stroomtarief waartegen ik eerder gemined heb, 11 eurocent, voor het gemak 15 dollarcent.
https://whattomine.com/me...ost=0.15&commit=Calculate

Slava1 reageert dat de stroomkosten volgens hem 30 dollarcent zouden zijn. Prima, als zijn stroomtarief zo hoog is, reken ik dat ook nog even door. Dan gaat de netto winst van €420 naar €340 per maand, nog steeds mooie opbrengsten, wat ook de reden is dat deze miners populair zijn.
https://whattomine.com/me...cost=0.3&commit=Calculate

Daarna beweert Slava1 nog steeds dat ik een te lage energieprijs gebruik en ook dat ik de difficulty niet meeneem, wat simpelweg onwaar is. Whattomine rekent dat keurig mee en update het realtime, evenals de koersen.

Ik heb Slava1 een beoordeling gegeven, aangezien hij maar mijn advertentie af bleef kraken met foutieve informatie en me zonder enige onderbouwing (in de DM's) voor zwendelaar uitmaakt. Hierop heeft hij mij prompt een beoordeling gegeven waarin hij me uitmaakt voor oplichter en leugenaar. In de DM's geeft hij meteen toe dat dit puur chantage is: als ik mijn review verwijder, verwijdert hij ook de zijne.

Daarom zou ik graag zien dat de beoordeling van Slava1 op mijn profiel wordt verwijderd. Aangezien Slava1 via DM al aangeeft dat zijn beoordeling puur als chantage bedoeld is, lijkt het me niet dat we er op die manier onderling uit komen.

Ik breng Slava1 op de hoogte van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slava1
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-07 22:11
Ik ben het niet alle met de punten van hjkv eens zoals hierboven besproken.
Juist het aanleveren van een calculatie met bron van mijn kant gaf een duidelijker beeld.
Ook is de stroomkosten in Nederland natuurlijk geen 11 cent, maar een stuk meer.

Maar we zijn wel overeen gekomen dat er een berekening aan de advertentie wordt toegevoerd met vermelding dat de difficultie kan stijging.
(Het zijn immers geen broodjes kaas die hij verkoopt, maar miners van 3000 euro die moeilijk terug te verdienen zijn, zeker als de berekening niet klopt).

Ook zijn we overeen gekomen dat ik mijn reacties zou aanpassen als de advertentie van een berekening wordt voorzien met een realistische stroopprijs.

Kortom niet met elkaar eens wel overeenstemming bereikt, genoeg voor mij.
Ik wil best in de advertentie zetten dat de difficulty kan stijgen. Dat ligt ook in de lijn der verwachting.
En daar ging het uiteindelijk om, duidelijkheid. Ik stel voor beide feedbacks te resetten.

[ Voor 16% gewijzigd door Slava1 op 23-01-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 21:55
Ik had van tevoren enkel in de advertentie gezet wat de bruto opbrengsten per rig per maand waren op dit moment. Ik had niets vermeld over ROI of toekomstige wijzigingen in difficulty, coin waarde, hardware waarde of wat dan ook. Dat is ook niet relevant. Ik verkoop een product met bepaalde eigenschappen, mensen mogen daarop bieden wat ze willen en er vervolgens mee doen wat ze willen.

Jouw bron gaaf totaal geen duidelijker beeld. In eerste instantie begon je erover dat je op Decred verlies zou draaien, terwijl duidelijk vermeld is dat het een dual miner is, dus Ethereum+Decred. Ook werkt de website die je stuurt niet en wordt de virusscanner er helemaal wild van. Nadat ik had gereageerd met een nette berekening van whattomine.com, welke je achteraf zo mooi vond in de DM's, bleef je maar roepen dat het allemaal niet klopte en een eventuele koper alleen maar verlies zou draaien.

Je hebt duidelijk geen interesse in het product en gaat alleen maar bij de advertentie zeiken om het zeiken. Ik stel geen vraagprijs voor de miner, mensen staan vrij om te bieden wat ze willen.

Ik sta derhalve nog steeds achter mijn beoordeling. Dat is m.i. een waarheidsgetrouwe weergave van wat zich afgespeeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
Geen koopovereenkomst geen feedback, alle bij fout dus... onnodig dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18

InFamous

excommunicado

@hjkv @Slava1
Geen overeenkomst is geen beoordeling, de rest vechten jullie maar per DM uit.

@Dennisjehz
Jij bent ook fout.
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.

Formerly known as Ragdoll

Dit topic is gesloten.