Toon posts:

One Plus Creditcard gegevens gestolen

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen kreeg ik een bericht van de bank dat mijn creditcard is geblokkeerd. Er is €219 afgeschreven onder de vermelding van PAYPAL SMARTREPAIR. Ik heb mijn OnePlus 5T op 21 november besteld.
Ik vind het een slechte zaak dat ik niet op de hoogte ben gesteld door OnePlus zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Het stond ook hier op Tweakers: nieuws: OnePlus: creditcardgegevens 40.000 klanten zijn gestolen via betaalpa...

Maar inderdaad erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:05
En wat wil je met dit topic?

Neem contact op met One Plus. Voor hetzelfde geldt is er al eerder ingebroken bij ze of is er iets mis gegaan met de berichtgeving naar klanten toe.
Het kan ook zijn dat het bericht in je spambox terecht is gekomen en dat je het gemist hebt. Dat lijkt me ook nog gewoon een oplossing.
Ikzelf heb niets gekregen, maar dat komt omdat ik niet betaald heb met CC.

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 23-01-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:49:
Vanmorgen kreeg ik een bericht van de bank dat mijn creditcard is geblokkeerd. Er is €219 afgeschreven onder de vermelding van PAYPAL SMARTREPAIR. Ik heb mijn OnePlus 5T op 21 november besteld.
Ik vind het een slechte zaak dat ik niet op de hoogte ben gesteld door OnePlus zelf.
Zeker slechte zaak. Wel al in het nieuws geweest.

https://tweakers.net/nieu...len-via-betaalpagina.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

En wat wil je met dit topic bereiken? Daarnaast, OnePlus zelf al gecontacteerd?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Wat wil je met dit topic bereiken? Ik zie hier geen discussiewaarde in. Dit is iets dat je eerst met OnePlus zou moeten oplossen.

Dit topic gaat dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.