Nintendo wii u voor neefje

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 17:06

v8power67

Psn: Mausosaurus

Topicstarter
Hallo, ik wil zoals topic naam al weggeeft een wii u voor mijn neefje halen.
Athans hij betaald zelf een deel en ik betaal mee.
Maar nu de vraag:
1. Waar moet ik op letten qua 2e hands met de wii u.
2. Gaat een jongen van 9 die nooit nintendo heeft gehad en alleen mijn oude xbox 360 heeft gehad die intussen nagenoeg overleden is en bij zn vader een ps4 kan spelen(eens in de paar weken) leuk genoeg zijn.
3. Hij mag geen gewelddadige spellen(cod etc) spelen, dus welke spellen zijn aan te raden naast mario kart(die willen we sowieso erbij hebben).
4. Wat is een beetje mooie prijs range 2e hands.
Zie er een hoop staan en de prijzen fluctueren nogal.
5. Welke accessoires zijn leuk voor erbij.

Even een disclaimer ik ben best thuis in gaming, maar Nintendo niet meer aangeraakt sinds de n64.
Dus ben ook hellemaal niet thuis in de wereld hiervan.

Alvast bedankt voor moeite/meedenken.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Beste antwoord (via v8power67 op 23-01-2018 12:25)

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 12:32

Dhrax

Prog Lord

v8power67 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:18:
Maar nu de vraag:

2. Gaat een jongen van 9 die nooit nintendo heeft gehad en alleen mijn oude xbox 360 heeft gehad die intussen nagenoeg overleden is en bij zn vader een ps4 kan spelen(eens in de paar weken) leuk genoeg zijn.

3. Hij mag geen gewelddadige spellen(cod etc) spelen, dus welke spellen zijn aan te raden naast mario kart(die willen we sowieso erbij hebben).

Even een disclaimer ik ben best thuis in gaming, maar Nintendo niet meer aangeraakt sinds de n64.

1. De witte variant laten liggen, altijd voor de zwarte gaan ivm opslag capaciteit.
2. Die vraag kan ik niet beantwoorden omdat de Nintendo games echt wel anders zijn dan PS games. Ik vermoed echter dat hij zich er prima mee gaat vermaken. Mario kun je sowieso blind aanschaffen.
3. Donkey Kong Tropical Freez, Zelda (Wind Waker en BoTW).
4. Zou er inclusief een extra controller en een aantal games niet meer dan 200 EUR voor betalen, mijn inziens is de console dat nog steeds wel waard.
5. Kan zo niet een must have noemen, maar de Pro controller is wel prettig om erbij te hebben.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Volgens mij zijn alle Nintendo releases (Zelda, mario, kart) altijd een hit voor jong en oud en dus gaat het zeker leuk genoeg zijn voor een 9-jarige.

Bij aankopen 2e hands als deze zou ik wel gaan kijken waar je de console haalt. Idealiter laat je deze dus niet versturen, maar ga je deze op locatie bekijken. Dan zie je de gebruiker ook. Hoewel niet waterdicht, geeft dat meestal wel een beeld hoe er met spullen omgegaan wordt.

De andere vragen zullen anderen moeten beantwoorden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Topicstarter
Top, en bedankt voor snelle reactie!!

Edit:

Hie zit het met voorgeïnstalleerde spellen, is dit account gebonden ? Of beter gewoon discs ?

[ Voor 59% gewijzigd door v8power67 op 23-01-2018 10:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik zou kijken voor een zwart exemplaar en geen witte omdat deze meer opslag geheugen heeft.
Ik zou ook kijken of er losse draadloze controllers bijzitten, liever er dan die sticks want die zijn lekkerder om mee te spelen.
Als je gaat kijken even voelen of er niet te veel speling op de beweegsticks zit anders zijn ze wel heel veel gebruikt.
Vooral bij niet orginel nunchucks willen deze nogal snel lam worden.
Mijn dochter van 10 is gek op splatoon dat is wel schieten alleen met verf.
Verder mario party de lego spellen als de hobbit en superhelden vindt ze ook leuk.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

v8power67 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:25:
Top, en bedankt voor snelle reactie!!

Edit:

Hie zit het met voorgeïnstalleerde spellen, is dit account gebonden ? Of beter gewoon discs ?
Als ze zijn gedowload uit de shop zijn ze gebonden aan het nintendo account.
En oja je kan ook nog heel veel spellen spelen van de wii.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Topicstarter
Kijk dat is nuttige info. Ook heel erg bedankt !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-10 20:49

Player1S

Probably out in the dark

Je vraag gaat specifiek over de Wii U maar aangezien hij bij zijn vader op de PS4 speelt, is dat geen optie?

Zo zou hij ook multiplayer games met z'n vader kunnen doen (er zullen vast games zijn die hij al wel mag spelen op de PS4).

Als gescheiden vader die zijn kinderen eens in de 2 weken ziet lijkt me dat echt geweldig om zo extra contact te hebben met mijn kinderen.
Persoonlijk zou ik er zelfs aan proberen mee te betalen indien mogelijk dus misschien optie om ook de vader er bij te betrekken?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Op zich geen verkeerde suggestie hierboven. Denk dat je zelfs met een nieuwe PS4 uit de winkel. Een slim bijv. goedkoper uit bent. Wellicht met wat minder spellen maar wel goedkoper, meer future proof en met garantie.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Topicstarter
L1nt schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:57:
Je vraag gaat specifiek over de Wii U maar aangezien hij bij zijn vader op de PS4 speelt, is dat geen optie?

Zo zou hij ook multiplayer games met z'n vader kunnen doen (er zullen vast games zijn die hij al wel mag spelen op de PS4).

Als gescheiden vader die zijn kinderen eens in de 2 weken ziet lijkt me dat echt geweldig om zo extra contact te hebben met mijn kinderen.
Persoonlijk zou ik er zelfs aan proberen mee te betalen indien mogelijk dus misschien optie om ook de vader er bij te betrekken?
Bij meeste vaders zou dit idd heel tof zijn.
Helaas heeft hij een nogal laten we zeggen aparte vader. Eentje die amper energie in zn kinderen steekt en ze vaak laat zitten met afspraken enz.
Plus dat hij alleen maar 18+ spellen speelt.
Dus normaal zou ik het compleet met je eens zijn maar nu moet ik toch zeggen dat dit geen optie is.
En meebetalen zou die al hellemaal niet doen.. hij doet al moeilijk over de kleinste dingen.
Maar nogmaals bedankt voor meedenken, en in een normale situatie zou ik het ook compleet met je eens zijn!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:25
Gedownloade spellen niet mee laten rekenen in de prijs. Die zijn in mijn ogen niets waard omdat iemand zijn account gewoon terug zou kunnen claimen.
Je kunt idd spellen van de Wii spelen en daar zitten ook pareltjes bij.
Zou zelf eerder Zelda Windwaker HD verkiezen boven Twilight Princess (die laatste is wat meer volwassen namelijk qua soort spel. Skyward Sword is zwabberen met de Wii-motes, dat moet je maar net leuk vinden.
Mario Galaxy 1 en 2 zijn zeker aanraders. En uiteraard de gekozen Mario Kart kun je niet mis mee gaan.
De pro controller zou ik er op zijn minst eentje van proberen te verkrijgen. Speelt erg lekker.

[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 23-01-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Topicstarter
Arunia schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:07:
Gedownloade spellen niet mee laten rekenen in de prijs. Die zijn in mijn ogen niets waard omdat iemand zijn account gewoon terug zou kunnen claimen.
Je kunt idd spellen van de Wii spelen en daar zitten ook pareltjes bij.
Zou zelf eerder Zelda Windwaker HD verkiezen boven Twilight Princess (die laatste is wat meer volwassen namelijk qua soort spel. Skyward Sword is zwabberen met de Wii-motes, dat moet je maar net leuk vinden.
Mario Galaxy 1 en 2 zijn zeker aanraders. En uiteraard de gekozen Mario Kart kun je niet mis mee gaan.
De pro controller zou ik er op zijn minst eentje van proberen te verkrijgen. Speelt erg lekker.
Kijk dat dacht ik dus al met die voorgeïnstalleerde games maar dit bevestigt het.
En verdrr bedankt voor de suggesties!!
Nog gefeliciteerd btw ;)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 12:32

Dhrax

Prog Lord

v8power67 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:18:
Maar nu de vraag:

1. De witte variant laten liggen, altijd voor de zwarte gaan ivm opslag capaciteit.
2. Die vraag kan ik niet beantwoorden omdat de Nintendo games echt wel anders zijn dan PS games. Ik vermoed echter dat hij zich er prima mee gaat vermaken. Mario kun je sowieso blind aanschaffen.
4. Zou er inclusief een extra controller en een aantal games niet meer dan 200 EUR voor betalen, mijn inziens is de console dat nog steeds wel waard.
5. Kan zo niet een must have noemen, maar de Pro controller is wel prettig om erbij te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Kirby and the Rainbow Paintbrush is denk ik ook wel een aanrader.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

v8power67 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:03:
[...]

Bij meeste vaders zou dit idd heel tof zijn.
Helaas heeft hij een nogal laten we zeggen aparte vader. Eentje die amper energie in zn kinderen steekt en ze vaak laat zitten met afspraken enz.
Plus dat hij alleen maar 18+ spellen speelt.
Dus normaal zou ik het compleet met je eens zijn maar nu moet ik toch zeggen dat dit geen optie is.
En meebetalen zou die al hellemaal niet doen.. hij doet al moeilijk over de kleinste dingen.
Maar nogmaals bedankt voor meedenken, en in een normale situatie zou ik het ook compleet met je eens zijn!!
offtopic:
grrrr....daar kan ik me dus echt kwaad om maken!! Je neefje heeft dan in ieder geval mazzel met jou.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Topicstarter
L1nt schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:30:
[...]

offtopic:
grrrr....daar kan ik me dus echt kwaad om maken!! Je neefje heeft dan in ieder geval mazzel met jou.
vind ook mega sneu voor de kids want die willen echt hun papa zien. Dus doe idd mn best beetje bij te springen etc, mn zus zou een boek kunnen schrijven over hoe bizar die soms is.
Ergens maar goed dat ie niet teveel in hun leven is ivm zelf geestelijk net een kind... Maja maakt het voor de kids niet minder erg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Topicstarter
Dhrax schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Duidelijk verhaal!! Bedankt !! Denk dat dit wel beste andwoord vind. Al was het wel close met andere.

Allemaal erg bedankt voor input en meedenken. Heb denk ik wel genoeg info waar ik iets mee kan. Nu probeten mooie deal te vinden en mn neefje blij maken !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

v8power67 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:13:
[...]

vind ook mega sneu voor de kids want die willen echt hun papa zien. Dus doe idd mn best beetje bij te springen etc, mn zus zou een boek kunnen schrijven over hoe bizar die soms is.
Ergens maar goed dat ie niet teveel in hun leven is ivm zelf geestelijk net een kind... Maja maakt het voor de kids niet minder erg.
En tegen de tijd dat papa bij zinnen komt en een relatie wil opbouwen willen de kinderen niks meer met hem te maken hebben.
Tof dat je je zus zo helpt.

Pagina: 1