Ik zoek een?
Een SSD om mijn systeem sneller te maken. Onderaan zie je de specs. Het is een oude computer waarin ik een nieuwe grafische kaart heb gestoken. Games draaien vlot genoeg naar mijn zin maar de computer zelf is wel redelijk traag (trage startup, duurt even vooraleer Chrome opent, ...). Nu vroeg ik me af of het hiervoor aan te raden is om een SSD te kopen (128GB) om enkel m'n OS op te plaatsen? Ik heb op dit moment maar 1HDD (WD 1.5TB 7200rpm 3.0GB/s).
Is het misschien ook aan te raden om m'n geheugen te upgraden? Naar wat ik al gelezen heb vermoed ik dat de grootste impact een nieuwe SSD zou zijn voor het OS op te installeren...
Wat is je budget?
Rond de €100 zou ik willen uitgeven. Minder mag altijd
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, niet specifiek.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: Foxconn P55MX Series
CPU: Intel Core i5-750, 2.66GHz
Geheugen: 2 x 2GB DDR3 1066MHz
Grafische kaart: MSI GeForce GT710 1GB
Harde schijf: WD 1.5TB 7200rpm 3.0GB/s
Voeding: Weet niet precies welk type, haalt 400W
Een SSD om mijn systeem sneller te maken. Onderaan zie je de specs. Het is een oude computer waarin ik een nieuwe grafische kaart heb gestoken. Games draaien vlot genoeg naar mijn zin maar de computer zelf is wel redelijk traag (trage startup, duurt even vooraleer Chrome opent, ...). Nu vroeg ik me af of het hiervoor aan te raden is om een SSD te kopen (128GB) om enkel m'n OS op te plaatsen? Ik heb op dit moment maar 1HDD (WD 1.5TB 7200rpm 3.0GB/s).
Is het misschien ook aan te raden om m'n geheugen te upgraden? Naar wat ik al gelezen heb vermoed ik dat de grootste impact een nieuwe SSD zou zijn voor het OS op te installeren...
Wat is je budget?
Rond de €100 zou ik willen uitgeven. Minder mag altijd
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, niet specifiek.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: Foxconn P55MX Series
CPU: Intel Core i5-750, 2.66GHz
Geheugen: 2 x 2GB DDR3 1066MHz
Grafische kaart: MSI GeForce GT710 1GB
Harde schijf: WD 1.5TB 7200rpm 3.0GB/s
Voeding: Weet niet precies welk type, haalt 400W