Beste Tweakers,
Zit hier een beetje met een dilemma, of luxeprobleem misschien
Dit topic bestaat uit 2 delen; eventueel alternatief van de laptop die mij het beste lijkt voor me use case en of er al iets bekend is over de nieuwe dell xps.
Wat ga je met je laptop doen?
Windows / Visual studio, beetje gamen, pubg moet wel beetje draaien
Wat is je budget?
1500 max
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Yes, ik ben van plan er veel mee te reizen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt
Ik heb een nieuwe laptop nodig voor web ontwikkeling en casual gaming, ik werk vaak vanuit buitenland en in cafeetjes, laptop moet dus redelijk portable zijn en een goede accu hebben.
Zelf zit ik al een tijdje naar de Dell XPS 15 te kijken, deze is nu in de aanbieding op dell site (12% korting) ik sta open voor alternatieven.
Ik heb begrepen dat er binnenkort een nieuwe XPS 15 aankomt met een 8e generatie interl processor en een 1060 q-max GPU. Ik kan op google niks concreets vinden. Zijn hier al officieel de specs van bekend en is er een release date? Denken jullie dat het de moeite waard is om te wachten?
Zit hier een beetje met een dilemma, of luxeprobleem misschien
Wat ga je met je laptop doen?
Windows / Visual studio, beetje gamen, pubg moet wel beetje draaien
Wat is je budget?
1500 max
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Yes, ik ben van plan er veel mee te reizen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt
Ik heb een nieuwe laptop nodig voor web ontwikkeling en casual gaming, ik werk vaak vanuit buitenland en in cafeetjes, laptop moet dus redelijk portable zijn en een goede accu hebben.
Zelf zit ik al een tijdje naar de Dell XPS 15 te kijken, deze is nu in de aanbieding op dell site (12% korting) ik sta open voor alternatieven.
Ik heb begrepen dat er binnenkort een nieuwe XPS 15 aankomt met een 8e generatie interl processor en een 1060 q-max GPU. Ik kan op google niks concreets vinden. Zijn hier al officieel de specs van bekend en is er een release date? Denken jullie dat het de moeite waard is om te wachten?