Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ik wil een andere laptop

Pagina: 1
Acties:

• daantje83
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-03 10:33
Wat ga je met je laptop doen?
een online empire game dat gebruik maakt van flash

[i]Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?
linux

Wat is je budget?
ik wil er niet te veel aan uit geven ik wil eigenlijk een 2de hands laptop kopen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee nooit

mijn huidige laptop voldoet niet meer
en ik wil geen acer meer
eigenlijk wil ik het liefst een tweede hands laptop kopen ik heb niet veel geld.

waar ik woon is stroom heel duur dus wil ik een laptop tenzij een pc kwa stroom net zo veel gebruikt.
heeft iemand misschien iets advies voor me ?

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-11 16:06
Wat heb je verder zelf al gevonden qua machines in de pricewatch?
Wat is niet heel veel geld, m.a.w. wat is je exacte budget? Want voor de een is 100 euro weinig, voor de ander 500. Waarom wil je geen Acer meer, komt dit doordat je in een ver verleden er slechte ervaring mee hebt, of wat het een recentere machine?
Naast dat flash spel, is er nog iets anders wat je er mee wil gaan doen? Zou een Chromebook bijv. een optie zijn?

Strava & Untappd - Do not combine!

• daantje83
Chromebook nooit van gehoord kan daar ook linux op ik wil niks meer van microsoft op me pc
ik heb nu 1 jaar linux en ik vind dat nog al fijn.

ik heb heel veel slechte ervaringen gehad met acer.
ik wil dat merk nooit meer

ik zit nu te denken aan Asus hoor daar goeie verhalen over

is dit wat?

Asus ux310u 128 gb i5 7e generatie 8gb ram (kan ik kopen voor 500) is dat te veel ?

hmmz mja 300 euro voor een tweede hands 400 500 als die echt heeel heel goed is en ik er lang plezier van kan hebben

een pc lijkt me stabieler maar ik weet niet of dat ook zo is ?
hoeveel stroom scheeld dat? mijn laptop gebruik als pc en staat 24 7 aan..

[ Voor 16% gewijzigd door daantje83 op 22-01-2018 23:22 ]

• Raznov
Lees je even in, zoek bijv even naar Chromebook in het algemeen en kijk of het iets voor jou is.

Waarom is stroom zo duur voor jou?
Een pc stabieler dan een laptop is niet direct op te antwoorden. Het kan zo zijn dat je een maandag ochtend model krijgt en je pc er al heel snel mee op zal houden of andersom. Voordeel van een pc t.o.v. een laptop is vaak wel dat het geheel koeler kan blijven bij hogere prestaties. Zelf zou ik bijv geen keuze maken voor een laptop bij 24/7 gebruik. Laptop heeft daarentegen in verhouding vaak minder stroom verbruik, maar ook hiervoor geld, lees je even in over de verschillen.

Geef ook nog aan wat je er verder mee doet, want een apparaat 24/7 aan laten staan alleen voor een flash spelletje lijkt mij wat onlogisch (maar als je er dan een pc met een zware CPU, GPU en alles aan hebt hangen kan ik wel weer begrijpen dat je stroomverbruik vooral hoog lag en je rekening daarom nogal pittig bleek).

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:35
Dat je nog serieus op zon topic ingaat met zo weinig eigen inzet.. “ik wil een nieuwe auto een snelle maar geen ford”. Wat moeten we nu in godsnaam met zon TS?..

• Raznov
Wouter Lucassen schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:46:
Dat je nog serieus op zon topic ingaat met zo weinig eigen inzet.. “ik wil een nieuwe auto een snelle maar geen ford”. Wat moeten we nu in godsnaam met zon TS?..
Eens, maar wij zijn allemaal eens 'beginner' geweest ;-)
Afbeeldingslocatie: https://www.adformatie.nl/sites/default/files/styles/detail-photo/public/nieuws/RoyalClub2.png

[ Voor 14% gewijzigd door Raznov op 22-01-2018 23:51 ]

• WouterL
Raznov schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:49:
[...]

Eens, maar wij zijn allemaal eens 'beginner' geweest ;-)
[afbeelding]
Zelfs een beginner kan het meest elementaire ding op aarde doen voordat je advies inwint: zelf even wat moeite doen om in ieder geval een fatsoenlijk topic start te maken. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over.

• daantje83
Raznov schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:45:
Lees je even in, zoek bijv even naar Chromebook in het algemeen en kijk of het iets voor jou is.

Waarom is stroom zo duur voor jou?
Een pc stabieler dan een laptop is niet direct op te antwoorden. Het kan zo zijn dat je een maandag ochtend model krijgt en je pc er al heel snel mee op zal houden of andersom. Voordeel van een pc t.o.v. een laptop is vaak wel dat het geheel koeler kan blijven bij hogere prestaties. Zelf zou ik bijv geen keuze maken voor een laptop bij 24/7 gebruik. Laptop heeft daarentegen in verhouding vaak minder stroom verbruik, maar ook hiervoor geld, lees je even in over de verschillen.

Geef ook nog aan wat je er verder mee doet, want een apparaat 24/7 aan laten staan alleen voor een flash spelletje lijkt mij wat onlogisch (maar als je er dan een pc met een zware CPU, GPU en alles aan hebt hangen kan ik wel weer begrijpen dat je stroomverbruik vooral hoog lag en je rekening daarom nogal pittig bleek).
ik moet mijn stroom inkopen bij een particulier.. stroom kosten zijn gewoon iets hoger en ik wil me stroom kosten graag laag houden

ja hij staat gewoon 24 7 aan ook voor de muziek..

en dat spel gaat 24 uur per dag door en ik ben verslaafd dus die laptop blijft aan staan

hmz chromebook waarom zou je me dat aanraden dan ?
en volgens mij kan daar geen linux op ik wil linux
daar is verder geen discussie over mogelijk :)

ik denk dat voor mij een laptop het beste is

en als je meer info nodig hebt sorry maar ik heb er geen verstand van :)
en zou niet weten wat voor meer info ik nog zou moeten geven..

ik wil gewoon een laptop die snel genoeg is voor dat flash spel en verder maakt het me niet uit..

en bedankt al vast voor je hulpvaardigheid

die laptop die ik in me vorige bericht aangaf is dat een goeie voor 500 ? of kan ik beter nog even door zoeken.. liever betaal ik minder als die maar goed genoeg is voor dat spel verder hoeft die niks te kunnen

• daantje83
Wouter Lucassen schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:55:
[...]

Zelfs een beginner kan het meest elementaire ding op aarde doen voordat je advies inwint: zelf even wat moeite doen om in ieder geval een fatsoenlijk topic start te maken. Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over.
close topic maar

het is deze geworden

Luxe HP Zbook 15 G1 laptop (16GB RAM, 500GB SSD)

en bedankt wouter voor je geweldige bijdrage

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-11 15:51

-36-

Trust me. I'm an amateur

Echt... dat mensen nog moeite in dit soort figuren steken. ;w ;w ;w

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:26

FreakNL

Well do ya punk?

daantje83 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:59:
[...]

ik moet mijn stroom inkopen bij een particulier.. stroom kosten zijn gewoon iets hoger en ik wil me stroom kosten graag laag houden
..
wtf?

• WouterL
daantje83 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:53:
[...]

close topic maar

het is deze geworden

Luxe HP Zbook 15 G1 laptop (16GB RAM, 500GB SSD)

en bedankt wouter voor je geweldige bijdrage
Mijn bijdrage was ongeveer net zo groot als die van jou 8)7
Pagina: 1