welke gsm kopen op dit momemt + voordelen/nadelen

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik ben op dit moment op zoek naar een goede gsm met veel standbye tijd en mooi model.

ik vind de 6210 wel interesant hebben jullie nog modellen + voordelen en nadelen ??

greetings van babies

Verwijderd

Ik zou gewoon voor die 6210 gaan, goede telefoon, enigste nadeel hij heeft geen sms-chat-functie en geen ringtone-editor, maar voor de rest een prima gsm,

En zie verder :

[topic=181829]
[topic=175617]

Verwijderd

siemens mijn favo :)

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Op vrijdag 13 juli 2001 00:40 schreef mafiasven het volgende:
siemens mijn favo :)
Check, Siemens boven alles.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 00:57 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

ja siemens zijn echt degelijke telefoons hoor je weinig probs mee
offtopic:
hey je bent ook weer van de partij ;) de sirenes luiden hier weer :)

Verwijderd

Ik was eerst zwaar nokia aanhanger, vooral om de software die erin zat (menu's en dergelijke overzichtelijk enzo). Maar nu ik die Siemand S40 in de handjes heb gehad moet ik zeggen dat dat de telefoon van het moment is, zonder enige twijfel.

Verwijderd

Als die al uit is de ericsson t39.
Standby time:
Battery BUS-11 160 - 300 hrs
Battery BSL-11 225 - 435 hrs
Battery BHC-10 375 - 715 hrs

Dus niet zo extreem kort als de t28s :)

Verwijderd

Ik ga persoonlijk voor Nokia's

maar Siemens 35i series en de Sony Z5 rulen ook gewoon vet. }:O

• mbvisiontt
Op vrijdag 13 juli 2001 01:02 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ja siemens zijn echt degelijke telefoons hoor je weinig probs mee
offtopic:
hey je bent ook weer van de partij ;) de sirenes luiden hier weer :)
En in het gebruik zijn ze ook zoveel beter... :)
offtopic:
Haha... Heb je de buurt al op stelten gezet? ;)

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 15:36
Nokia boven alles

• mbvisiontt
Op vrijdag 13 juli 2001 04:37 schreef Guider het volgende:
Nokia boven alles
Meeloper

• _MaLa_
ik heb nu de c35i maybe iemand intresse effe contacten via icq maar die heeft iets te weinig standbye tijd voor mij ...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 05:00 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Meeloper
Ik vind Nokia ook het beste. Ben ik nu ook een meeloper :? |:(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 00:57 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Dus hier mag het wel zonder argumenten?
Op vrijdag 13 juli 2001 05:00 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Meeloper
En hier niet :?

Ik denk dat er niet een beste gsm is, maar gewoon een hoop goed in een aantal prijsklasses :)
Kijk gewoon ff in de winkel rond wat je de mooiste vindt, laat je adviseren door een verkoper en onthoud een aantal modellen, kun je hier kijken of daar toevallig problemen mee zijn.

• AtHomer
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 10:43 schreef _MaLa_ het volgende:
ik heb nu de c35i maybe iemand intresse effe contacten via icq maar die heeft iets te weinig standbye tijd voor mij ...
Je kunt ook een nieuwe batterij kopen voor dat toestel met meer standby tijd. Op http://www.koopjessite.nl staat er een met 700 mAh. Dat is 200 meer dan de bijgeleverde :) .

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
een leuke 8210(maar dan wel verzekerd per mnd(10piek)) omdat ze snel kapot kunne gaan..

• mbvisiontt
Op vrijdag 13 juli 2001 10:53 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik vind Nokia ook het beste. Ben ik nu ook een meeloper :? |:(

En die andere reacties op mijn "meeloper"...
Mooi, ik wilde even reacties uitlokken, en dat werkt goed. :)

Misschien jullie niet, maar ik verzeker je dat de meesten een Nokia willen omdat hun vrienden er ook een hebben... (grootste markt is toch de wat oudere jeugd, jaartje of 15-20) Nokia heeft simpelweg een zeer sterke marketing, en daarom verkopen ze zoveel toestellen. Komt bij dat ze de winkels veel geld geven als ze een Nokia verkopen, en mede daarom zijn er zoveel goedkope paketten met Nokia's.

Vandaar dat ik effe stelde "meeloper"... ;) Je ziet ook dat 9 vd 10 "mobiele topics" begint met "welke Nokia moet ik nemen, xxxx of xxxx?" Je gaat me echt niet vertellen dat ze allemaal menen te wéten dat Nokia de beste telefoons zou maken... Dus niet dus.

Nou ja, vandaar mijn korte stelling van gister. :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 13 juli 2001 12:21 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Misschien jullie niet, maar ik verzeker je dat de meesten een Nokia willen omdat hun vrienden er ook een hebben... (grootste markt is toch de wat oudere jeugd, jaartje of 15-20) Nokia heeft simpelweg een zeer sterke marketing, en daarom verkopen ze zoveel toestellen. Komt bij dat ze de winkels veel geld geven als ze een Nokia verkopen, en mede daarom zijn er zoveel goedkope paketten met Nokia's.

Vandaar dat ik effe stelde "meeloper"... ;) Je ziet ook dat 9 vd 10 "mobiele topics" begint met "welke Nokia moet ik nemen, xxxx of xxxx?" Je gaat me echt niet vertellen dat ze allemaal menen te wéten dat Nokia de beste telefoons zou maken... Dus niet dus.

Misschien... maar zeg dit verhaal dan gelijk, want alleen het woordje 'meeloper' neerzetten komt namelijk nog al dom cq flamerig over imho. En ik ben inderdaad niet een van hen, heb al meerdere merken gehad, waarbij mn Nokia gewoon voor mij het beste is.

Er bestaat namelijk geen beste telefoon, dit hangt af van de gebruiker en de eisen van de gebruiker. Voor mij is Nokia het beste, ik vind het design gewoon erg mooi, maar vooral de duidelijk menu's en formaat/gewicht van bepaalde modellen.

En ja, dr zitten er bij die alleen er bij willen horen, maar dat zijn denk ik vooral de doelgroep 10-16 jaar (en ik kan het weten, ik heb ook een broertje en zusje in die leeftijdscategorie).

Ook tests en ervaringen van veel gebruikers zegt soms veel, maar ook lang niet alles. Om een voorbeeld te noemen, de problemen met de schermpjes van de 8210 zijn bekend, maar toch voor mij geen belemmering om er een aan te schaffen. Gewoon omdat ik nu aan mn 3e Nokia toe ben, waar ik dus altijd mee tevreden ben geweest.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-03 08:55
Op vrijdag 13 juli 2001 12:21 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

hmzz dan ben ik dus een trendsetter, kwas bij ons op school de eerste die met een nokia rondliep (3210 toen) :)
Nokia zijn gewoon gebruikers vriendelijk, zien er mooi uit, veel kapjes, bijna alle ringtones en logo's zijn voor nokia's enz enz.. daarom zou ik voor een nokia gaan.
pf

• _MaLa_
mm ik ga dan maar denk voor 6210 of zijn er nog vergelijk bare toestellen en ik wou dutchtone 60 nemen of die ene stap hoger

is dutchtone goed ?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Mijn mening over dtone: KLOTE, om het kort te zeggen, dus ff onderbouwen :) :
Toen ik dtone had, heb ik veel probs met mijn toenmalige ericsson gehad (ding ging steeds kapot) het duurde steeds minstens 3 weken voordat ik een nieuwe had, bij KPN is dit ook minstens 3 weken, bij Ben 5 werkdagen, tevens vind ik het bereik van Ben (wat ik nu dus heb) beter dan dtone (in noord-oost brabant)...
Mijn mening over dtone dus...

• mbvisiontt
Ok dan... Was idd wel enigszins flame uitnodigend, sorry.

Nokia maakt leuke phones, net zoals de meeste merken, ik heb alleen een hekel aan "de hele massa" volgen, en maar het merk x kopen omdat iedereen dat doet. Verder vind ik de Siemens telefoons het fijnste, maar het zijn gewoon details.
Wat ik bv wel heel irritant vind aan Nokia en Ericsson is dat je niet met 2 knopdrukken iemand uit het telefoonboek hebt kunnen kiezen; je moet via een letter de naam kiezen enzo.. :?

D* is heel erg aardig, in Limburg iig. Doet het bijna overal (niet zo goed in de trein), ook binnenshuis. Alleen de spreekkwaliteit is niet Libertel/KPN achtig helaas. :'(

• _MaLa_
ik zit hier in stad dus heb wel alle bereik goed denk ik maar is dutchtone ook goed in buitenland ?

• mbvisiontt
Op vrijdag 13 juli 2001 20:46 schreef _MaLa_ het volgende:
ik zit hier in stad dus heb wel alle bereik goed denk ik maar is dutchtone ook goed in buitenland ?
:? In buitenland doet D* zelf helemaal niets hoor, is gewoon gebruik maken van andere antenneboeren (orange, mobistar, d1, enz). Elke provider heeft tig conracten met buitenlandse providers.

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 21:13 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

:? In buitenland doet D* zelf helemaal niets hoor, is gewoon gebruik maken van andere antenneboeren (orange, mobistar, D1, enz). Elke provider heeft tig conracten met buitenlandse providers.
met dutchtone heb je ook geen ontvangst van de beste providers in duitsland. (d1 en d2 privat) met dutchtone kun je in duitsland maar één provider krijgen en dat is VIAG Interkom

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op zaterdag 14 juli 2001 08:46 schreef EqYoTee het volgende:

[..]

met dutchtone heb je ook geen ontvangst van de beste providers in duitsland. (d1 en d2 privat) met dutchtone kun je in duitsland maar één provider krijgen en dat is VIAG Interkom
bullshit :(

Dutchtone heeft in Duitsland met 3 grote providers een overeenkomst voor roaming afgesloten: E-plus, Viag Interkom en T-mobil. Met een abonnement kun je dus zelf kiezen van welke provider je daar gebruik maakt.

Voor Allin prepay ligt het inderdaad anders; die kunnen maar van één netwerkoperator gebruik maken in het buitenland...

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 09:15 schreef koen het volgende:

[..]

bullshit :(

Dutchtone heeft in Duitsland met 3 grote providers een overeenkomst voor roaming afgesloten: E-plus, Viag Interkom en T-mobil. Met een abonnement kun je dus zelf kiezen van welke provider je daar gebruik maakt.

Voor Allin prepay ligt het inderdaad anders; die kunnen maar van één netwerkoperator gebruik maken in het buitenland...
precies, en daar had ik het ook over
Pagina: 1