Vraag
Alle reacties
The devil is in the details.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Ik zou gewoon aangeven, mocht het ter sprake komen, dat ze per half mei beschikbaar is voor een nieuwe baan. En als ze vragen of het mogelijk is die te vervroegen, kun je zo aangeven dat dit niet mogelijk is omdat de reis al geboekt is. Heb je gelijk weer wat om over te praten
[ Voor 23% gewijzigd door Arjan90 op 22-01-2018 20:12 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
I have stability. The ability to stab.
De werkgever die daar moeilijk over doet - en al helemaal in de context van je slechtziendheid - daar wil je ook niet werken.
...en lees en begrijp iedere kleine letter van de voorwaarden.Koja78 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:35:
Doen. Pak een annulatieverzekering.
Dit voor het hoogst onwaarschijnlijke geval dat er een too good to be true-aanbod komt waarbij de vakantie onmogelijk is. (Hoogst onwaarschijnlijk, omdat een bedrijf dat niet wil mee denken vast niet too good is...)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Wat betreft die annuleringsverzekering, zoals hierboven ook al genoemd. Die gaat annulering "omdat je geen vrij hebt gekregen" in het geval van die baan echt niet dekken. Dat is meer voor als je om andere redenen niet op reis kan of halverwege je vakantie terug moet keren.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Ben nog geen werkgever tegengekomen die er moeilijk over deed
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Uiteindelijk komt je vriendin wel op haar pootjes terecht, jouw ogen klaarblijkelijk niet (succes).
Mocht je toch twijfelen: veel annuleringsverzekeringen dekken ook het annuleren van een reis, als een van de reispartners een nieuwe baan gevonden heeft. Dus je kan nog overwegen zo'n verzekering af te sluiten. (Lees de voorwaarden goed!)
Verwijderd
Je zou een concessie kunnen doen aan de lengte van de vakantie als je dat een prettig gevoel vindt. 3,5 week is inderdaad behoorlijk lang als je dat dropt bij een nieuwe werkgever. Misschien is het zo te regelen dat het uitkomt op 3 weken?
M.A.W. Boek die vakantie nu JIJ er nog volop van kunt genieten. Dat is een zekerheid die je hebt.
Misschien boek je niks , en is ze over een jaar nog/weer opzoek naar een baan, zit je weer in het zelfde schuitje.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Met betrekking tot de vakantiedagen: je kunt blijkbaar vakantiedagen 'meenemen' van je oude werkgever naar je nieuwe werkgever (bij je nieuwe wergever heb je dan onbetaald verlof, gedekt door de vakantiedagen die je nog had bij de oude werkgever).
MacNerd
Een vakantie is een vakantie.. heb je geboekt dan heb je geboekt. Dat snapt een potentiële werkgever echt wel. Als deze je vriendin niet wil hebben ivm met een geplande vakantie dan is die baan ook niet voor lang bedoeld... dus dat weet je dan ook weer... wil die je vriendin wél hebben dan zegt ie waarschijnlijk.. leuk joh.. grand canyon... moest ik ook es doen... veel plezier tot na de vakantie....
Genoeg werk te vinden, zeker in big data en analytics. Einde van het jaar ook nog wel.
Een nieuwe werkgever gewoon al aangeven dat dit gepland is, jouw slechtziendheid is een goede reden om het meteen te doen en kun je prima aanvoeren tijdens een tweede sollicitatiegesprek. Zal iedere werkgever begrijpen en zo niet moet je er niet willen werken.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)