code #28 en #30 loopje

Pagina: 1
Acties:

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 09:17
Mijn cookie verliep op een nogal leuk moment, precies nadat ik een bericht had gepost.
Ik kreeg dus de melding
Je bericht is gepost! Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt
maar daarna meteen code 28
Je bent momenteel niet ingelogd en kunt dus geen gebruik maken van de private fora. Klik hier om naar de vorige pagina te gaan.
maar als ik op hier druk kom ik weer op code 30 uit die me weer doorstuurt naar code 28 en zo kan een belg heel lang zoet gehouden mee worden.
Misschien handig om dit wat aan te passen.?

I know, I know
not a bug, just a feature.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

GoT heeft zojuist eventjes down gelegen.. mogelijk komt het daardoor :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ik was dus ook mooi uitgelogt :(

Shit happens

• a casema user
  • Laatst online: 02-12 09:17
als GoT down is verloopt mijn cookie toch niet?

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Standaard "volledig uitloggen" via http://gathering.tweakers.net/logout.php

Heb je ook al geprobeerd?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 12 juli 2001 22:52 schreef a casema user het volgende:
als GoT down is verloopt mijn cookie toch niet?
Je weet maar nooit ;)
Kan zijn dat een deel van de sessionfiles verdwijnt, of whatever

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Op donderdag 12 juli 2001 22:51 schreef HlpDsK het volgende:
Ik was dus ook mooi uitgelogt :(

Shit happens
wow was jij niet eens meer ingelogd?

ps code #29 is erger.

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

Welke melding is #29 eigenlijk dan?

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Code #29:

Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net

Dat krijg je als je naar een private forum wil gaan. Lordspacie heeft een HK ban en krijgt dat dus ook bij de HK. En hij vindt nodig om zo vaak mogelijk te laten blijken dat ie het niet leuk vind dat ie die ban heeft..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 13:26 schreef lordspacie het volgende:

Ps code #29 is erger.
Dat heb je aan je eigen te danken en dat weet je. :)

Verwijderd

Ik heb net een code#29 'gekregen'. Terwijl ik GoT hoofdzakelijk lezend en searchend gebruik. Ik zou niet weten waar ik de betekenis van die code kan vinden. Ik weet dus ook niet waar ik het aan verdiend heb.

Weet iemand waar ik deze informatie kan vinden of (nog prettiger) wat die code veroorzaakt heeft?

Verwijderd

Inmiddels heb ik wat gevonden. Maar wat ik aantref spreekt meestal vanuit een perspectief waarin iederen alles al weet, en ik dus moet gissen naar het echte hoe&wat.

Vraag blijft (genuanceerd) dus staan.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op zaterdag 14 juli 2001 02:53 schreef Anomie het volgende:
Inmiddels heb ik wat gevonden. Maar wat ik aantref spreekt meestal vanuit een perspectief waarin iederen alles al weet, en ik dus moet gissen naar het echte hoe&wat.

Vraag blijft (genuanceerd) dus staan.
Goed dat je het op deze wijze aansnijdt! Iedereen die betrokken is bij het bedenken van teksten enzo, kijkt vanuit ervaren-gebruiker perspectief.

Zou je kunnen vertellen wat er niet duidelijk is aan deze tekst:
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net
Zou het duidelijker zijn als erbij werd vermeld welk forum het betreft met een link naar de plaats in de FAQ waar het uitgelegd?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Vanochtend vond ik een verhelderend emailtje van Traag in mijn postvakje. Daarin stond dat de discussie die ik aan het volgen was (waarschijnlijk) naar de huiskamer was verplaatst. Daar worden de wat minder serieuze zaken besproken (zeg maar gekeuvel e.d.).
De voorwaarden om daar te kunnen meelezen zijn minimaal 150 techposts en 60 dagen of meer geregistreerd staan.

Dat ik daar niet aan voldoe was al duidelijk. Waar ik exact niet aan voldeed, was mij een raadsel.

Afwikkeling: klare taal en ik kan er prima mee leven. Ik ben meer een (searchend)raadpleger dan een bemoeier op GoT.

Traag en Burat bedankt voor passende (re)acties. Ik had eigenlijk verwacht afgefikt te zullen worden (zoals helaas heel vaak voorkomt op dit forum).

Keep up the good work. Groet Anomie.
Pagina: 1