Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk24sma
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
Hallo,

Ik heb begin vorig jaar een gaminglaptop gekocht met 1 jaar Hp ophaal en breng service (Support Pack).
volgende week verloopt mijn garantie en ik was van plan om voor 78 Euro de Hp support pack te kopen.
Ik twijfel of dit nodig is want ik weet niet zeker bij wat voor schade mijn laptop dan in aanmerking komt voor reparatie. Ik zal hem voornamelijk meenemen naar school voor mijn opleiding.
Wat is jullie advies hierbij, en heeft iemand hier ervaring met de Hp support pack?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Henk24sma schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:01:
Ik twijfel of dit nodig is want ik weet niet zeker bij wat voor schade mijn laptop dan in aanmerking komt voor reparatie.

Alvast bedankt.
Net als je antivirus topic die je hiervoor opende, wat houdt je tegen zelf wat onderzoek te doen?

In dit geval welke schades er onder de dekking vallen, welke niet, is er een eigen risico, hoe hoog is deze indien aanwezig.

Het is wel de bedoeling dat je zelf wat vooronderzoek doet en eventuele vragen waar je dán nog mee blijft zitten kun je altijd stellen.

Ik zou de polisvoorwaarden van je support pack dus als eerst even lezen.

Ook vallen zowel antiviruspakketten en verzekeringen beide niet onder harde waren.

[ Voor 5% gewijzigd door ImNotnoa op 22-01-2018 18:07 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, zonder je eerst zelf fatsoenlijk in te lezen gaan wij het niet voor je voorkauwen. Verder zie Het algemeen beleid #quickstart.

Dit topic is gesloten.