Nieuwe laptop voor studie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lissyah
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-08 12:00
Hoi allemaal,

Mijn laptop die ik momenteel voor mijn studie gebruik heeft niet lang meer te gaan. Het is nooit een top laptop geweest (destijds aangekocht voor +/- 350 euro) maar om nou 20 minuten te wachten totdat ik eindelijk op Chrome kan... Gaat mij toch een beetje te ver.

Dit is de laptop die ik momenteel heb:
#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo IdeaPad G50-80 (80L0002XNX)€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe laptop, voornamelijk om te gebruiken op school.
Wat ga je met je laptop doen?
Wat ik vooral nodig heb is een snelle opstarttijd, omdat ik bijvoorbeeld tijdens colleges snel wil kunnen beginnen met typen. Hiervoor gebruik ik Word en ik merk aan deze laptop dat Word best veel kan eisen van de laptop (hoewel deze laptop al gauw blijft hangen etc.). Ik studeer Pedagogiek dus ik heb geen fancy i7 processor of 16 GB RAM nodig om schoolopdrachten te kunnen doen.
Ik doe vaak wel veel dingen tegelijk, heb 8 tabs open in chrome, word open en misschien nog wel meer dus daar moet hij wel tegen kunnen.
Verder heb ik thuis nog een vaste pc die ik gebruik om te gamen, dus dat hoef ik op de laptop ook niet allemaal te kunnen. Belangrijkste is dat hij snel is en dat ik redelijk wat opslagruimte heb (liefst wel minimaal 500GB). Ik dacht dus zelf aan een i5 processor, en eventueel een SSD maar geen idee of dat haalbaar is binnen mijn budget. Misschien een kleinere SSD en een HDD ernaast voor de opslag?

Wat is je budget?
800 euro is de max, maar goedkoper mag natuurlijk altijd.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij gaat iedere dag mee naar school, dus ja ik neem hem veel mee. De laptop die ik nu heb is 15 inch, dit vind ik prima maar groter vind ik echt niet handig.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf heb ik altijd het merk Acer vermeden, omdat ik ooit een Acer pc heb gehad en hier slechte ervaringen mee heb gehad. Verder lees ik ook op internet niet al te positieve over Acer. Mijn vraag is dus ook of jullie dezelfde ervaringen daarmee hebben? Misschien maak ik me wel druk om niks.

Dit is waar ik zelf op uitkwam
#ProductPrijsSubtotaal
1HP Pavilion 15-ck093nd€ 799,-€ 799,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 799,-

Iemand een idee of dit een goede optie is voor mijn eisen?

[ Voor 18% gewijzigd door Lissyah op 23-01-2018 13:54 ]