domme fout gemaakt bij aankoop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kctweak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik heb op 15 januari voor 100 euro dash gekocht en dat kwam netjes op mijn wallet.
nu bestel ik wederom op 18 januari bij exact hetzelfde bedrijf wederom dash maar plaats niet mijn wallet nr maar per abuis het ontvangst nummer {from} van mijn eerste aankoop.
zag mijn fout direct maar dacht aangezien dit het adres van dezelfde verkoper was dit wel opgelost zou worden.
ik heb bankafschriften van beiden transacties en op wallet staat ook gegevens waar eerste order vandaan kwam.
Heb contact opgenomen met dit bedrijf maar deze meld dat dat nummer wat ik heb ingevuld niet van hun is.
Ze vertellen dat ik goed moet nadenken waar ik het heb gekocht.
Ik kan gewoon aantonen dat ik de door hun zelf gestuurde sleutel heb gebruikt, from is toch uit hun eigen vooraad

Wie heeft goede raad

[ Voor 0% gewijzigd door Kctweak op 22-01-2018 17:35 . Reden: spelling ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 22:37
Het kan goed zijn dat zij verzenden vanuit een wallet die ze niet zelf beheren maar vanaf een exchange.

Dan kan de from wel eens een verzamel wallet zijn van de exchange en kunnen zij daar dus niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kctweak
Ze zeggen dat ik het niet bij hun heb gekocht en op hun site staat ook dat ze zelf dash vooradig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Misschien moet je er even bij zeggen over welk bedrijf het dan gaat.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 22:37
Ik doe even de aanname dat het over litebit.eu gaat. Dat zij op de site aangeven dat ze voorraad hebben is leuk, maar zij hebben geld op een exchange, geen coins in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kctweak
Het is opgelost ging om bitrush deze hebben het alsnog netjes opgelost.
Pagina: 1