Tweakers Pricewatch bot

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 16:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Is het een idee dat er een keer een bot gebouwd wordt die allemaal sites van postorderbedrijven afstruint en zo de pricewatch up-to-date houdt? Misschien zijn er hier al mensen mee bezig en/of kunnen we zoiets realiseren...

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 14:40
Wat schuift het? >:)

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 22:34 schreef Neman het volgende:
Is het een idee dat er een keer een bot gebouwd wordt die allemaal sites van postorderbedrijven afstruint en zo de pricewatch up-to-date houdt? Misschien zijn er hier al mensen mee bezig en/of kunnen we zoiets realiseren...
dat doen ze toch nooit,
want anders kan femmie geen centjes meer ontvangen voor zijn pricewatch accountjes !

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 16:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
dat doen ze toch nooit
Uh, als je met 'ze' de t.net crew bedoelt, daar doelde ik absoluut niet op. Ik had het over wat GoT members...
want anders kan femmie geen centjes meer ontvangen voor zijn pricewatch accountjes !
Pricewatch accountjes :?
De pricewatch zal vaker bekeken worden als nagenoeg alle prijzen up-to-date zijn, je weet zeker dat de prijzen kloppen.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 22:41 schreef Neman het volgende:

[..]

Uh, als je met 'ze' de t.net crew bedoelt, daar doelde ik absoluut niet op. Ik had het over wat GoT members...
[..]

Pricewatch accountjes :?
De pricewatch zal vaker bekeken worden als nagenoeg alle prijzen up-to-date zijn, je weet zeker dat de prijzen kloppen.
Ik denk dat femmie nu al dik tevreden is met het aantal bezoekers op zijn pricewatch ! En ik denk dat er weinig meerdere mensen zullen komen -> * Woef vind de pricewatch al betrouwbaar genoeg ! (vooral met dat waarschuwingssysteem) !

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

--> [forum=15] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Er is al een systeem in ontwikkeling daarvoor... Dan kunnen bedrijven zelf hun prijzen updaten door een bestandje up te loaden. Is maar 10 seconden werk. Ze moeten alleen eenmalig hun artikelen aan onze produktID's koppelen.

Maargoed, een aantal bedrijven zijn dit nu aan het beta-testen dacht ik. Ik weet niet of en zo ja wanneer dit voor alle bedrijven ingevoerd gaat worden...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 12 juli 2001 23:47 schreef Moartn het volgende:
Ik weet niet of en zo ja wanneer dit voor alle bedrijven ingevoerd gaat worden...
Zolang ze maar betalen ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een botje rond laten wandelen is niet zo simpel als het lijkt. Bedrijven gebruiken allemaal andere productomschrijvingen en HTML op hun site.

Waar we naar toe willen is dat bedrijven meer gaan betalen voor aanwezigheid in de pricewatch. Het is nogal moeilijk (onmogelijk) geworden om alleen te leven op banner inkomsten.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:57

WoutF

Hoofdredacteur
Op vrijdag 13 juli 2001 00:00 schreef Femme het volgende:
Een botje rond laten wandelen is niet zo simpel als het lijkt. Bedrijven gebruiken allemaal andere productomschrijvingen en HTML op hun site.

Waar we naar toe willen is dat bedrijven meer gaan betalen voor aanwezigheid in de pricewatch. Het is nogal moeilijk (onmogelijk) geworden om alleen te leven op banner inkomsten.
En denken jullie dit op te lossen met alleen die extra pricewatch kosten?

Zeg me aub dat jullie geen 2e IGN worden, met popups, en soms als je op een link klikt, eerst een tussenpagina met een ad waar je op continue moet klikken

• flexter430
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-02-2024
Op donderdag 12 juli 2001 22:34 schreef Neman het volgende:
Zo'n site bestaat al, door een huisgenoot van mij gemaakt. Mag ik de URL hier rondspammen?

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Op vrijdag 13 juli 2001 00:08 schreef flexter het volgende:

[..]

Zo'n site bestaat al, door een huisgenoot van mij gemaakt. Mag ik de URL hier rondspammen?
Doe gewoon en kijk later of het mag ;)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op vrijdag 13 juli 2001 00:08 schreef flexter het volgende:

[..]

Is het iets met prijsindex.net? ;)

Bericht hierboven

• flexter430
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-02-2024
[b]Op vrijdag 13 juli 2001 00:52
Is het iets met prijsindex.net? ;)
Dat zijn uw woorden, Maar ik ontken het niet :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op vrijdag 13 juli 2001 00:05 schreef woutf het volgende:

[..] En denken jullie dit op te lossen met alleen die extra pricewatch kosten?

Zeg me aub dat jullie geen 2e IGN worden, met popups, en soms als je op een link klikt, eerst een tussenpagina met een ad waar je op continue moet klikken
We willen meer inkomsten genereren uit andere bronnen dan advertenties. Het is absoluut niet onze bedoeling om Tweakers.net onder de popups te gooien (wel moeten er misschien wat andere bannerformaten komen om adverteerders te trekken).
Pagina: 1