Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 827479

Topicstarter
Hi,

Ik heb een PC met een Asus Geforce GTX970 Turbo (4GB).

Nu zit ik te denken aan een betere videokaart.

Daarbij zit ik te denken aan de Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming (8 GB).

Aan de andere kant kan ik ook een 2e Geforce GTX970 erbij plaatsen (als die nog te koop zijn)....

Graag jullie advies/mening,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12erik1234
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10-02 10:14
Wat zijn de andere specs van je systeem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-04 19:47

Jean Paul

Reservebelg

Om advies te geven moeten we de situatie kennen, hiervoor mist nog wat informatie:
  • Wat zijn de specs van je hele systeem?
  • Welke spellen speel je zoal en ben je van plan te spelen?
  • Wat is de reden dat je naar een uitbreiding / vervanging zoekt (bottleneck, FPS, etc.)?
  • Op welke resolutie game je?

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:27

Eren

Boss of this gym

Het is momenteel niet echt verstandig om een nieuwe videokaart te halen maar als je het echt nodig vind betaal je extra ervoor. De miners hebben weer de markt verwoest en videokaarten weer schaars gemaakt en veel geluk op de 2e hands markt sinds alle videokaarten daar ook met prijs omhoog zijn geschoten.

Mogen we ook je systeem weten voordat je upgrade zodat we bottleneck problemen kunnen voorkomen?

4HEad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-12-2024
mijn advies is om nooit sli te runnen. maar ik ga mee met de horde en vraag de rest van de specs van de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Win 10 64 bit
MS 7922 moederbord ??
i7-4790K processor
16gb ram
1x 256 gb ssd
2x 128 gb ssd
4 gb HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Spellen die ik zoal speel; Battlefront 2, Sniper elite 4, elite dangerous.

Reden van de uitbreiding is dat ik het gevoel heb dat de huidige kaart Star Wars Battlefront niet lekker pakt.
Ik speel dit op een monitor op 3440x1440.
Als ik refreshrate op 60 zet, krijg ik regelmatig een zwart scherm bij het opstarten.
Als ik in de opstartbatch de refreshrate weghaal, start het spel wel op, wel veel op medium/low...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-04 19:47

Jean Paul

Reservebelg

Op die resolutie is een 1070 wel aan te raden.

SLI is leuk maar vergt meer stroom, dus een zwaardere voeding en je blijft toch wat stotter houden. Ook ben je dan gelimiteerd aan de hoeveelheid geheugen van 1 kaart, dat is 3,5GB en niet voldoende voor highres textures.

Wat betreft zwart scherm bij 60hz kan een ander probleem zijn. Wellicht kan je monitor dat niet aan, probeer eens of 59hz wel succes heeft?

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-05 13:30
Wat voor voeding heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Een
NZXT Hale82 V2 550W - 80+ Bronze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Boodschappenlijstje zonder onderbouwing/eigen zoekwerk... bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.