© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Soms is dat inderdaad het geval, maar het komt alleen voor bij een paar high-end modellen zover ik weet.
Ik denk dat er nuttigere toevoegingen zijn dan deze, bijvoorbeeld exact weergeven hoeveel aansluitingen van welke soort er is en ook onderscheid maken tussen intern en op het I/O. Hier zouden dan eventueel ook de powerconnectors worden aangegeven.
Ik denk dat er nuttigere toevoegingen zijn dan deze, bijvoorbeeld exact weergeven hoeveel aansluitingen van welke soort er is en ook onderscheid maken tussen intern en op het I/O. Hier zouden dan eventueel ook de powerconnectors worden aangegeven.
Hierdoor krijg je direct een geheel overzicht. Wat mij betreft zijn bijvoorbeeld de interne USB-aansluitingen belangrijker dan de powerconnectors.quote: Even een voorbeeldje:I/O:
2 x USB 3.1 gen 1
4 x USB 2.0
5 x 3.5mm
1 x S/PDIF
Enz.
Intern:
2 x USB 2.0
1 x USB 3.1 gen 1
1 x EPS12V 4-pin
4 x SATA
Enz.
@Menno02 Het is gewoon erg handig (bijna noodzakelijk?) bij het uitzoeken van een bijpassende voeding.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!