Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ten eerste alvast bedankt om de tijd te nemen om mij even bij te sturen.
Het is de bedoeling 2 verschillende systemen samen te stellen. 1 High en 1 Medium.
High end = 4k Gaming en VR
Medium = Gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
High end : 2500 ong Exclusief scherm. Maar onnodige kosten liever niet. ( Geen 100 euro extra betalen voor die extra RGB ledjes of die 2% extra Benchmark op de Graka
Medium budget is 1500 Excl Scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De High end zal op latere termijn wel een nieuwe graka krijgen. En die oude graka komt dan hier in een ander systeem. Maar ik zou zoveel mogelijk futurproof willen zijn om na een jaar enkel de Graka te willen vervangen met de next gen.. maar niet het MOBO of CPU.
De 2de pc is niet voor mij persoonlijk, deze persoon heeft een budget van 1500 euro en voor de rest maakt het hem niet uit. Als het maar een stabiel systeem is. Maw Max bang for your buck en zelfde verhaal. De graka zal ook veranderen na 1 jaar of mss 2 .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd wel goede ervaringen met Asus/Corsair gehad. Maar het is niet dat ik nee gaan zeggen tegen een beter voorstel van een ander merk... Het beeldscherm kan ik echter niet veranderen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen te luide onderdelen liefst
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee
Wat verwacht je van ons?
Graag even te checken of de juiste materialen gekozen zijn niveau snelheden RAM en compatibiliteit met moederbord en Case, Juiste koeling en of ik nergens geen overbodige dure componenten heb gekozen die eigelijk niet nodig zijn?
Voor de high end wil ik even bijschroeven waar nodig ( Waterkoeling een optie? Goede keuze Case ?
2de systeem mag max 1500 euro zijn. Ik heb online een lijst overgenomen van een 1600$ systeem maar
ik kom hiermee veel te duur uit op de pricewatch dus deze samenstelling lukt niet.
Geen idee of het aan te passen is zonder aan de 1080 TI te komen? Mss opteren voor een 1070TI
Maar ik heb gelezen dat deze moeilijk te verkrijgen zijn?
HIGH END BUILD :
Medium Build :
Alvast bedankt voor de moeite !
Mvg,
Tim
Ten eerste alvast bedankt om de tijd te nemen om mij even bij te sturen.
Het is de bedoeling 2 verschillende systemen samen te stellen. 1 High en 1 Medium.
High end = 4k Gaming en VR
Medium = Gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
High end : 2500 ong Exclusief scherm. Maar onnodige kosten liever niet. ( Geen 100 euro extra betalen voor die extra RGB ledjes of die 2% extra Benchmark op de Graka
Medium budget is 1500 Excl Scherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De High end zal op latere termijn wel een nieuwe graka krijgen. En die oude graka komt dan hier in een ander systeem. Maar ik zou zoveel mogelijk futurproof willen zijn om na een jaar enkel de Graka te willen vervangen met de next gen.. maar niet het MOBO of CPU.
De 2de pc is niet voor mij persoonlijk, deze persoon heeft een budget van 1500 euro en voor de rest maakt het hem niet uit. Als het maar een stabiel systeem is. Maw Max bang for your buck en zelfde verhaal. De graka zal ook veranderen na 1 jaar of mss 2 .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd wel goede ervaringen met Asus/Corsair gehad. Maar het is niet dat ik nee gaan zeggen tegen een beter voorstel van een ander merk... Het beeldscherm kan ik echter niet veranderen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen te luide onderdelen liefst
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee
Wat verwacht je van ons?
Graag even te checken of de juiste materialen gekozen zijn niveau snelheden RAM en compatibiliteit met moederbord en Case, Juiste koeling en of ik nergens geen overbodige dure componenten heb gekozen die eigelijk niet nodig zijn?
Voor de high end wil ik even bijschroeven waar nodig ( Waterkoeling een optie? Goede keuze Case ?
2de systeem mag max 1500 euro zijn. Ik heb online een lijst overgenomen van een 1600$ systeem maar
ik kom hiermee veel te duur uit op de pricewatch dus deze samenstelling lukt niet.
Geen idee of het aan te passen is zonder aan de 1080 TI te komen? Mss opteren voor een 1070TI
Maar ik heb gelezen dat deze moeilijk te verkrijgen zijn?
HIGH END BUILD :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 375,- | € 375,- |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-E GAMING | € 224,50 | € 224,50 |
| 1 | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 859,- | € 859,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Corsair Obsidian 750D | € 124,28 | € 124,28 |
| 1 | Corsair Hydro H100i v2 | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 219,49 | € 219,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.256,17 | |