Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech G203

Pagina: 1
Acties:

• hallllllooodaar
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-03-2023
Hoi,

Ik heb nu best vaak 't gevoel dat Nederland behoorlijk achter loopt / achter gesteld wordt v.w.b. variaties van aangeboden producten.

Zoals telefoons die hier in 2 kleuren verkrijgbaar zijn, maar een paar KM verderop over de grens heb je een uitgebreide keuze.

Nu ben ik aan 't kijken naar de aanschaf van een Logitech G203 muis. Beschikbaar in zwart, zwart en nog eens zwart. Terwijl hier 2 variaties van horen te zijn.

Voor de mensen die ook niet gelimiteerd willen zijn aan beperkte variaties: Waar kopen jullie in? Zijn er webshops in Nederland die lastig te vinden zijn via google, maar die wel deze producten verkopen toevallig?
Ik zit er niet echt op te wachten om 3 maanden te moeten wachten om 't vanaf AliExpres oid te kopen.

Het zou helemaal ideaal zijn als het product met iDeal betaald zou kunnen worden aangezien ik geen creditcard in bezit heb (en ook geen PayPal)

Alvast bedankt.

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:01
3 maanden levertijd van Aliexpress is al lang niet meer van toepassing. Tegenwoordig is alles in maximaal 3 a 4 weken binnen.