"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Nou als dat zou is dan moet mijn versterker het ook niet meer doen.
Volgens mij is dit onzin ze zijn bij creative ook niet helemaal achterlijk dus zullen ze zich wel aan de standaart houden.
Volgens mij is dit onzin ze zijn bij creative ook niet helemaal achterlijk dus zullen ze zich wel aan de standaart houden.
[topic=127779]
sommige series wel en andere niet.. Het lijkt me dat je zoiets in de handleiding kan lezen.
sommige series wel en andere niet.. Het lijkt me dat je zoiets in de handleiding kan lezen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
maybe, maar ik moet een nieuwe kopen, dus ik heb geen handleiding om in te kijken.Op vrijdag 13 juli 2001 11:05 schreef JvS het volgende:
[topic=127779]
Het zou vervelend zijn als ik een nieuwe koop en hij blijkt achteraf niet geschikt te zijn.
Maar als ik die thread van je bekijk dan lijkt het erop dat de nieuwere modellen wel goed moeten werken.
thanks
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
hhmmzz... Dit is bijzonder slecht nieuws. Mijn Harman/Kardon AVR85 heeft een opgeblazen Digital Coax ingang. Weet nu waar het vandaan komt. Word weer een duur geintje als dit niet onder de garantie valt...
stel creative aansprakelijkOp vrijdag 13 juli 2001 13:10 schreef Digital_Blonde het volgende:
hhmmzz... Dit is bijzonder slecht nieuws. Mijn Harman/Kardon AVR85 heeft een opgeblazen Digital Coax ingang. Weet nu waar het vandaan komt. Word weer een duur geintje als dit niet onder de garantie valt...
Alhoewel, het kan ook zijn dat ze daarom juist expres die uitgang in zo'n "apart" formaat gemaakt hebben...
Achja, doe veilig; koop een terratec
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Appart formaat? Het is gewoon een mono-jack plug, die heel gemakkelijk omgeplugd word naar een tulip/coax plug. Zou dit alleen geschikt zijn voor de FPS/DTT systemen? Lijkt me vreemd, aangezien in de liveware een speaker instelling staat speciaal voor "hometheater systems", namenlijk de "Live Surround" setting.
Maargoed, Creative aansprakelijk stellen zou waarschijnlijk een nog duurder geintje worden dan de hele versterker bij elkaar. Tijd is geld zeggen we maar.
Er rest mij nog een ding: bidden voor garantie!
Maargoed, Creative aansprakelijk stellen zou waarschijnlijk een nog duurder geintje worden dan de hele versterker bij elkaar. Tijd is geld zeggen we maar.
Er rest mij nog een ding: bidden voor garantie!
Een beetje versterker kan dat verschil zonder enig probleem aan als dat er al zou zijn.
Ik zelf heb twee verschillende bouwjaar en types van de Live aan mijn versterker hangen via COAX en geen van twee levert ook maar een probleem op.
Ik denk toch dat die Harmon Kardon een ander probleem heeft.
Ik zelf heb twee verschillende bouwjaar en types van de Live aan mijn versterker hangen via COAX en geen van twee levert ook maar een probleem op.
Ik denk toch dat die Harmon Kardon een ander probleem heeft.
Kijk maar uit hoor mischien komt er wel teveel uit je Fiber 
Maar jij legt geen 2x 15 meter fiber thuis neer voor je stereo. Tis dat ik zelf niet kan glas lassen ik heb hier nog 1000 meter multi mode glas op rol. is KPN vergeten
Maar jij legt geen 2x 15 meter fiber thuis neer voor je stereo. Tis dat ik zelf niet kan glas lassen ik heb hier nog 1000 meter multi mode glas op rol. is KPN vergeten
Verwijderd
Er zijn speciale tangen in de handel te krijgen en losse TOS-link connectors waar mee je je eigen kabels ken maken. (ik heb de mijne gewoon gekocht, Ik ken wel zonder de Gamma
, dat zeg ik Gamma)
Pagina: 1