Toon posts:

Degelijk cloud-vps platform gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We willen bij onze klanten binnen een bestaand netwerk een router/dedicated vpn plaatsen die verbind met een cloud van waaruit wij deze kunnen beheren.

Het moet wel schaalbaar zijn, aangezien er 300-500 klanten per jaar gaan bijkomen.

Veel dataverkeer gaat er niet verbruikt worden, enkel in geval dat er technische support moet gegeven worden gaat dit over RDP/teamviewer/logmein.

Voorkeur gaat uit naar OpenVPN, maar andere mogelijkheden kunnen we zeker overwegen.

Waar kan ik hier het beste voor kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:33

Detmer

Professioneel prutser

Amazon? Microsoft? Google? On-premise je eigen cloud bouwen?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gewoon een VPS bij TransIP?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Liefst reeds een bestaand/bewezen systeem.
Momenteel zijn we aan het kijken naar insys, maar dit komt voor de eindklant redelijk duur uit (500 euro + maandelijks abbo) https://www.insys-icom.co...-vpn-and-sim-services/vpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:25:
We willen bij onze klanten binnen een bestaand netwerk een router/dedicated vpn plaatsen die verbind met een cloud van waaruit wij deze kunnen beheren.

Het moet wel schaalbaar zijn, aangezien er 300-500 klanten per jaar gaan bijkomen.

Veel dataverkeer gaat er niet verbruikt worden, enkel in geval dat er technische support moet gegeven worden gaat dit over RDP/teamviewer/logmein.

Voorkeur gaat uit naar OpenVPN, maar andere mogelijkheden kunnen we zeker overwegen.
Waar ben je nu precies naar opzoek? VPS, Of VPN Routers?
Je topic is hier niet echt heel duidelijk in.
Waar kan ik hier het beste voor kijken?
Misschien eerst een duidelijk goede requirements neerzetten, van wat je nu werkelijk wilt?

Hoog beschikbaar eisen?
Firewall eisen?
Authenticatie eisen?
Client NAT eisen?
FallBack mogelijkheden?
Hoe schaalbaar moet het zijn?
SLA vanuit een leverancier?
Routerings mogelijkheden Of NAT richting klanten?
Centrale beheer tool?
Budget?

Als je 500 tunnels wilt gaan beheren, hoe ja dan routering? Gaan alle 500 klanten verschillende IP ranges gebruiken?

Ofwel je vraagt iets, zonder enige nuttig informatie voor zo'n omgeving. Waardoor er eigenlijk niets te adviseren is voor je vraag. Want je vraagt eigenlijk, ik zoek een vervoersmiddel. Welke moet ik nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:15
Ff googlen: cloudvps? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duifi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Copaco hyper-v cloud via 2tcloud. Ondersteunen VPN en volgens mij zelfs mpls