Toon posts:

Counter-Strike doet het niet onder W2K??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb W2K geinstalleerd ik dacht dat CS het daaronder deed.. maar bij mij doet ie het niet.. HL doet het wel.. ik heb alle patches geinstalleerd, maar als ik CS opstart springt ie gewoon terug naar me desktop errug vaag.. CS doet het toch gewoon onder W2K anders moet ik maar weer 98 installeren. :(
Kan iemand me meer vertellen.

ik heb een Abit KT7 mobo

Verwijderd

Topicstarter
Het vage is dat Deathmatch classic en Team fortress het wel gewoon doen!! Alleen CS niet.. ik heb alles al een keer ge-uninstalled en opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten.. iemand een idee..

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 08:18
Weird ik weet helaas geen oplossing. Ik heb ook een KT7 mobo (RAID) en Win2k maar alles draait tot nu toe zonder probs (gisteravond geinstalled :p)

Suc6 :/

Verwijderd

Bij mij deed CS af en toe ook heel vaag.....
Mijn computer liep vast onder het spelen en alleen door re-boot kon ik verder. Dat is nu weg zonder dat ik iets veranderd heb.

Nu nog wel in CS dat maar een kwart van me scherm gevuld is met CS-scherm en de rest geeft me desktop weer...

Misschien is een oplossing om alles eens opnieuw te installeren. Maar CS wil zeker wel werken onder Win2k, het is alleen effe klooien.

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Heb hier ook win2k en CS draait als een zonnetje..

heb je alle drivers goed installed, dus ook de laatste videokaart drivers enz. enz.

suc6

Verwijderd

hier draait cs ook prima op win2k

voorheen vond ik het niet lekker draaien, maar denk dat het komt omdat die detonator drivers verbeterd zijn... maar het kan ook aan mij liggen :P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ff mijn registry geschoond alles wat met valve en met HL en met CS te maken had weggegooid zooitje weer opnieuw geinstalleerd nu kon ik hem wel opstarten.. dus probleem opgelost.. :)
Pagina: 1